Соціально-педагогічна робота з різними категоріями населення

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-педагогічна робота з різними категоріями населення
Код дисципліни
ОК.32
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 5; ПР 7; ПР 11; ПР 8; ПР 11; ПР 17; ПР 18; ПР 19; ПР 21; ПР 22; ПР 23;Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: принципи, методи, форми соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення; вміти: визначати соціально-педагогічні та психологічні особливості соціальних категорій населення, причини девіантної, адиктивної поведінки населення; напрями профілактичної, корекційної, лікувальної, оздоровчої та реабілітаційної роботи з різними категоріями населення; володіти: процесом організації соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення (структуру, техніки, інструменти).
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сформувати у студентів знання, розуміння основних етапів становлення соціальної та педагогічної роботи в Україні, об‘єкт, суб‘єкт, функції, принципи і напрями, технології соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення; гарантії соціального захисту та педагогічної корекції різних категорій населення.
Рекомендована та необхідна література
1. Семигіна Т.В. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. 275 с. 2. Соціальна робота з різними категоріями населення у територіальній громаді: українські реалії та міжнародний досвід: колективна монографія / В. Поліщук, Н. Горішна, Г. Слозанська та ін. – Тернопіль: ЗазаПрінт, 2018. 219 с. 3. Соціальна робота з різними категоріями клієнтів / Мітіна С.В., Белавін С.П., Орловська О.А., Журавель О.П., Стеблянко О.Г. та ін. – К.: Галактика. – 2021. 436 с. 4. Соціальна робота: реалії та виклики часу: навчально-методичний посібник // Омельченко С. О., Тернопільська В. І., Чернуха Н. М., Співак Я. О., Токарук Л.С., Васильєва-Халатникова М. О., Бакуліна О. С., Костенко Д. В., Рутьян Л. І/ Словянськ: Вид-во Б.І. Маторіна, 2021. 229 с. 5. Козирєв М. П. Соціальна педагогіка: навчальний посібник. Львiв: Львiвський держaвний унiверситет внутрiшнiх спрaв, 2020. 352 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента.
Методи та критерії оцінювання
Українською/ Ukrainian Методи оцінювання: усні відповіді (бесіди, аналізи ситуацій, дискусії, доповіді), кейс завдання, модульна та підсумкова контрольні роботи. Форма підсумкового контролю - іспит Організація оцінювання: Максимальна кількість балів на іспиті - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту–36 балів. Шкала відповідності оцінок: Відмінно 90-100 балів. Добре 75-89 балів. Задовільно 60-74 балів. Незадовільно 0-59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології