Основи превентивної соціальної педагогіки

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Основи превентивної соціальної педагогіки
Код дисципліни
ОК 20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 1; ПР 4; ПР 5; ПР 8; ПР 11; ПР 14; ПР 18; ПР 20; ПР 25; ПР 28; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основні поняття, термінологію, специфіку викладання курсу. Студент повинен вміти: визначати причини порушень у процесі соціалізації дітей та молоді. Студент повинен володіти: навичками пошуку, відбору, обробки систематизації інформації в галузі превентивної педагогіки.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів із основними поняттями превентивної соціальної педагогіки, її сутністю, методами та оволодіння навичками реалізації завдань превентивної соціальної педагогіки.
Рекомендована та необхідна література
1. Максимова Н.Ю., Красілова Ю.М. Умови підвищення ефективності профілактики булінгу серед підлітків / ІІІ Всеукраїнський форум за міжнародної участі «Дитина у тривожному середовищі: розвивальні та відновлювальні практики» (31 травня ‒ 1 червня 2021р., м. Київ): Збірник тез. С.48 ‒50. 2. Наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Інструкції з організації роботи підрозділів ювенальної превенції Національної поліції України» № 686/32138, від 2018р. 3. Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. ‒ 275 с. 4. Тохтамиш О. М. Позитивна дисципліна у вихованні дітей та її сутнісні характеристики // ІІ Всеукраїнський форум до дня захисту дітей «Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики». – К.: 2019. – С. 65-68.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента, опитування, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів на іспиті ‒ 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання іспиту не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту –36 балів. Відмінно 90 ‒ 100 балів.. Добре 75-89 балів. Задовільно 60 ‒ 74 балів. Незадовільно 0 ‒ 59 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології