Історія та теорія публічного управління та адміністрування

Освітня програма: Освітньо-наукова програма «Публічне управління та адмінстрування»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Історія та теорія публічного управління та адміністрування
Код дисципліни
ОК.4
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Результати навчання Знати: Концептуальні засади виникнення практики та теорії публічного управління та адміністрування.Основні поняття публічного управління та адміністрування та їх взаємозв’язок. Вміти: Володіти понятійно-категоріальним апаратом теорії публічного управління та адміністрування.Використовувати закони, закономірності, принципи та знання із історії публічного управління та адміністрування у практичній діяльності. Комунікація:Вести полеміку стосовно шляхів підвищення ефективності діяльності публічного управління та адміністрування у контексті теоретичних та історичних засад його становлення Автономність та відповідальність: Самостійно шукати та критично опрацьовувати літературу із публічного управління та адміністрування, вільно володіти методами обробки, аналізу та синтезу наукової інформації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови та додаткові вимоги 1. знати: основні характеристики історичного процесу формування держав; основні особливості формування, функціонування та трансформації вказаних систем в ту чи іншу історичну епоху, у тому числі на вітчизняних теренах. 2.Вміти: виокремлювати фактори, які дозволяють інтерпретувати феномен управлінської діяльності, як соціальне явище та інші пов’язані з ним процеси; пояснювати сутність та роль феномену «управління» у контексті забезпечення життєдіяльності людини, суспільства та держави. 3.Володіти елементарними навичками: факторного аналізу при дослідженні феномену управлінської діяльності у контексті забезпечення життєдіяльності людини, суспільства та держави; пошуку інформації з питань управлінської діяльності (у тому числі в іншомовних джерелах) з використанням сучасних інформаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст освітньої програми Змістовний частина 1. Теоретичні засади публічного управління та адміністрування Змістовний частина 2. Розвиток публічного управління та адміністрування в контексті світової історії Змістовний частина 3. Історія публічного управління та адміністрування в Україні
Рекомендована та необхідна література
Рекомендована та необхідна література 1.Ситник Г. П., Зубчик О. А., Орел М. Г., Штельмашенко М. Г. Політико-правове забезпечення публічного управління та адміністрування: підручник / за ред. Г. П. Ситника. К.: ВПЦ «Київський університет», 2020. 504 с. 2/Ситник Г.П., Орел М.Г. Публічне управління у сфері національної безпеки: підручник /за заг.ред. Г.П.Ситника. – К.: Видавець Кравченко Я.О. – 2020. 360 с. 3.Глобальна та національна безпека (розділ 3.5. Напрями глобальної еволюції державно-управлінських систем): підручник / авт.кол.: В.І.Абрамов, Г.П.Ситник, В.Ф.Смолянюк та інш.; за заг.ред. Г.П.Ситника. – К.: НАДУ, 2016. 784 с. 4.Особливості публічного управління та адміністрування : Навчальний посібник / Бакуменко В. Д., Бондар І.С., Горник В. Г., Шпачук В. В. – К. : КНУКіМ, 2016. 167 с. 5.Ястремська О.М., Мажник Л.О. Публічне адміністрування: навч.посіб.- Х.: ХНЕУ ім. С.Кузнецова, 2015. 132 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Методи та критерії оцінювання Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх (трьох) частин навчальної дисципліни. Загальна семестрова оцінка складаються із балів, отриманих за 1) аудиторну роботу 2) індивідуальну самостійну роботу 3) модульну контрольну роботу. Всі види робіт в семестрі мають в підсумку в: максимальному вимірі – 60 балів; мінімальному вимірі – 36 балів. Іспит у письмовій формі – 40 балів Екзаменаційне оцінювання відбувається в письмовій формі. Білет складається з 2 питань, кожне з яких оцінюється за шкалою 20 білів, що в загальному підсумку дає 40 балів за іспит. Таким чином, підсумкова оцінка з дисципліни (мінімум 60, максимум 100 балів) складається із суми кількості балів за семестр (мінімум 36, максимум 60 балів) та екзаменаційної роботи (мінімум 24, максимум 40 балів).
Мова викладання
Українська