ОСНОВИ ФІНАНСОВОГО ІНТЕРНЕТУ

Освітня програма: Еконофізика

Структурний підрозділ: Факультет радіофізики, електроніки та комп’ютерних систем

Назва дисципліни
ОСНОВИ ФІНАНСОВОГО ІНТЕРНЕТУ
Код дисципліни
ВБ.1.13
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Студент повинен знати основні методи та технології здійснення бізнес операцій в мережі Інтернет,набути навички застосовування сучасних інформаційно-комунікативних технологій в електронній комерції. Студент повинен вміти створювати стартапи та розміщувати рекламу в мережі Internet; проводити комплексний аналіз щодо вибору учасників проекту в сфері електронної комерції; розраховувати ефективність та вміти реалізувати бізнес рішення у сфері електронної комерції.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства, сучасні ІКТ, основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності в Інтернет. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів: Змістовий модуль 1. «Електроний бізнес в системі цифрової економіки», в якому розглядаються напрями розвитку структурних складових електронної комерції, їх інституційне супроводження в Україні та на світовому ринку. Змістовий модуль 2. “Організаційно-технологічні методи та підходи в сфері фінансового Інтернету”, в якому розглядаються сучасне програмне, апаратне, технологічне та інформаційне забезпечення функціонування певних напрямів в сфері електронної комерції.
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України “Про електронну комерцію” від 03.09.2015 № 675-VIII. 2. Закон України “Про електронні довірчі послуги” від .05.10.2017 № 2155-VІІІ. 3. Закон України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 № 851-IV. 4. Закон України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні” від 05.04.2001 №2346-111. 5. Зелена книга. Ринок електронної комерції. // Офіс ефективного регулювання. Грудень – 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://regulation.gov.ua/book/117- zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii 6. Olha Fedirko, Tetiana Zatonatska, Tomasz Wolowiec, Stanislaw Skowron. Data Science and Marketing in E-Commerce Amid COVID-19 Pandemic. European Research Studies Journal, Volume XXIV, Special Issue 2, 3-16, 2021 DOI: 10.35808/ersj/2187 (Scopus). 7. AI search solutions for ecommerce delivered by search experts. SearchNode. 2021. URL: https://searchnode.com
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання таких видів робіт, як опитування, розв’язування ситуативних завдань та кейсів, тестування, робота у групах, контрольні роботи здійснюються під час занять, які відбуваються за розкладом. Підсумкове оцінювання у формі заліку. Умовою досягнення позитивної оцінки за дисципліну є отримання не менш ніж 60 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Георгіївна Затонацька
Кафедра економічної кібернетики
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра економічної кібернетики
Економічний факультет