Соціальні технології в рекламі

Освітня програма: Соціальні технології

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні технології в рекламі
Код дисципліни
ВБ2.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
1.1. Знати особливості застосування соціальної міфології як конструктора соціальної реальності в рекламній комунікації. 2.1. Вміти визначати міфологічні конструкції в рекламних повідомленнях, оволодіти навичками основ соціальної міфотворчості. 2.2. Вміти виявляти та оцінювати мотиваційні фактори поведінки споживачів, зумовлені міфоконструкціями в рекламі. 3.1. Презентувати творчу роботу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теорію масових комунікацій, основи соціології реклами, емпіричні методи соціологічних досліджень. 2. Володіти елементарними навичками аналітичних та пошукових методів соціологічної емпірики.
Зміст навчальної дисципліни
1. Реклама як категорія соціологічного аналізу. Соціологічні підходи до аналізу реклами. 2. Масова свідомість як об’єкт реклами: соціологічний аспект. 3. Реклама як реалізація ціннісних орієнтацій суспільства. 4. Соціальний міф: ознаки, властивості, характерні особливості. Особливості міфологічної культури постіндустріального суспільства. 5. Основи міфодизайну у рекламних комунікаціях. Міфологія потреб. 6. Базові міфи та міфологеми рекламного простору сучасного суспільства. 7. Міфотехнології у створенні рекламного продукту. 8. Самобрендінг (самопрезентація): суть, ознаки, технології формування. 9. Нейробрендінг: ризики та перспективи застосування. 10. Модель бренд-лідерства як різновид соціальної технології. 11. Стратегії рекламних практик. 12. Застосування проективних методик у дослідженні реклами та специфіки брендів. 13. Оцінка ефективності реклами. 14. Коефіцієнти та індекси впливу рекламного продукту. 15. Тестування різних типів рекламного продукту.
Рекомендована та необхідна література
1. Барт Р. Мифологии / Р. Барт. – М. : Академический Проект, 2014. – 352 с. 2. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры / Ж. Бодрийяр. – М. : Культурная революция; Республика, 2006. – 269 с. 3. Бонтур А. Омоложение бренда: Пер. с фран. / А. Бонтур, Ж.-М. Лейю. – К. : Companion Groop, 2008. – 320 c. 4. Аакер Д.А. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Д.А. Аакер, Э. Йохимштайлер. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 380 с. 5. Геращенко Л.Л. Мифология рекламы / Л.Л. Геращенко. – М. : Диаграмма, 2006. – 464 с. 6. Джоунс Дж.Ф. Роль рекламы в создании сильных брендов / Дж.Ф. Джоунс. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 496 с. 7. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич : Просвіт, 2007. – 108 с. 8. Рибак А.І. Оцінка ефективності реклами: можливості економетричних методів / А.І. Рибак // Інформаційне суспільство. – 2014. – №20. – С. 86-91.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, творча робота
Методи та критерії оцінювання
Групова та індивідуальна робота на практичних заняттях: РН 1.1, РН 2.1, РН 2.2 – max 35/ min 21 балів. Контрольні роботи: РН 1.1, РН 2.1, РН 2.2 – max 15 бали/ min 9 балів (3 роботи по max 5 бали / min 3 бали). Творча робота: РН 3.1 – max 10/ min 6 балів. Підсумкове оцінювання: іспит (білет містить два питання) – max 40 / min 24 балів (max 20 / min 12 балів за кожне питання білету). Програмні результати навчання, які оцінюються на іспиті: РН 1.1, РН 2.1, РН 2.2.
Мова викладання
українська