Адміністративний менеджмент

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Урядування у публічній сфері» - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Адміністративний менеджмент
Код дисципліни
ВБ 10.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
-Знати предмет, завдання та функції адміністративного менеджменту -Знати витоки та історію становлення й розвитку теорії адміністративного управління -Знати сучасні концепції та методологію адміністративного менеджменту та - Знати уб’єктно-об’єктну детермінацію адміністративної діяльності - Знати сутність адміністративних методів управління та їх особливості - Вміти розробляти, реалізовувати та організовувати виконання управлінських рішень. Здатність презентувати результати аналітичного дослідження, - Здатність вести аргументовану дискусію щодо підвищення ефективності управлінських процесів в організації автономність та відповідальність: -продемонструвати розуміння особистої відповідальності за професійні та/або управлінські рішення чи надані пропозиції/рекомендації, які можуть впливати на ефективність діяльності організаційних структур.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи сучасного менеджменту, зміст його основних функцій; систему закономірностей та принципів розвитку організацій; особливості публічного управління та адміністрування; м; державний вплив на економічні процеси та їх наслідки; методи та інструменти управління персоналом. 2. Вміти використовувати отримані знання при аналізі управлінських процесів в органах публічної служби; орієнтуватися в системі публічного управління та адміністрування; визначати ефективність діяльності публічних службовців; збирати фактичні дані, аналізувати й оцінювати їх допустимість, достовірність та достатність для прийняття рішень. 3. Володіти навичками аналізу, синтезу, узагальнення, оцінки, обробки та прогнозу соціально- економічної ситуації, роботи з нормативно-правовою базою, масивом статистичної інформації, оформлення й представлення даних за допомогою програм пакету Microsoft Office (Excel, Word, Power Point та ін.).
Зміст навчальної дисципліни
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 «Теоретичні засади адміністративного менеджменту» Тема 1. Понятійний апарат адміністративного менеджменту. Функції та принципи управління організаційними структурами Тема 2. Система адміністративного менеджменту та апарат управління Тема 3. Методи адміністративного менеджменту та їх класифікація. Тема 4. Сучасні концепції адміністративного менеджменту ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 «Управлінські рішення в адміністративному менеджменті» Тема 5. Адміністративний вплив та колективне управління Тема 6. Реалізація основних функцій адміністративного менеджменту Тема 7. Адміністрування управлінських рішень Тема 8. Оцінка ефективності управлінських рішень Тема 9. Інформаційне забезпечення адміністративної діяльності
Рекомендована та необхідна література
1. Гуторов О.І., Гуторова О.О., Гуторов А.О. Менеджмент: навчальний посібник. Харків: Друкарня Мадрид., 2020. 342 с. 2. Бородіна О. А., Ходова Я. О. Адміністративний менеджмент: навч. посіб.; за заг. ред. О. А. Бородіна. – Маріуполь: ПДТУ, 2015. – 84 с. 3. Михаліцька Н.Я., Верескля М.Р., Михаліцький В.С.Адміністративний менеджмент: навчальний посібник. Львів : ЛьвДУВС, 2019. 320 с. 4. Гордієнко Л. Ю. Адміністративний менеджмент : навчальний посібник. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. –216 с. 5. Вербовська Л. С., Берлоус М.В. Менеджмент і адміністрування(модуль «Адміністративний менеджмент»): практикум.–Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2018.– 28с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
– семестрове оцінювання (МАХ – 60 балів / MIN – 36 балів): 1. Усне опитування, дискусія (РН1; 2.1-2.3; 3) – 6 балів / 4 бали; 2. Модульна контрольна робота (2 МКР, по 5 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1-2.3; 4) – 10 балів / 6 балів; 3. Індивідуальне аналітичне завдання (РН 3; 4) – 20 балів / 12 балів 4. Самостійна робота (РН 1; 2; 3; 4) – 24 бали / 14 балів; – заключне оцінювання (МАХ – 40 балів / MIN – 24 балів): формою заключного оцінювання є іспит. Максимальна кількість балів, яка може бути отримана студентом, становить 100 балів.
Мова викладання
Українська