Асистентська практика

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОНД.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, орпацювання та аналіз профусійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв’язок, оцінювати якість. ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські принципи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати фундаментальні психологічні дисципліни на рівні студента магістратури 2-го року навчання. 2. Вміти відбирати та структурувати матеріал за психологічною тематикою для його подання слухачам. 3. Володіти навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Асистентська практика спрямована на оволодіння студентами сучасними методами, базовими професійними вміннями та навичками, необхідними для успішного викладання психологічних дисциплін у закладах вищої освіти. Проходження даної практики передбачає розробку студентами лекційних, семінарських, практичних або лабораторних занять, відвідування занять, які проводить викладач-методист. Кожен студент отримує індивідуальні завдання, які повинні бути виконані. По завершенні даної практики студент готує звіт на основі виконаної роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень: монографія / М.Б. Євтух, Е.В. Лузік, Л.М. Дибкова. Київ, 2010. 248 с. 2. Інноваційні педагогічні технології: теорія і практика використання у вищій школі: монографія / І.І. Доброскок, В.П. Коцур, С.О. Нікітчина та ін. Переяслав-Хмельницький, 2008. 284 с. 3. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. / О.В. Малихін, І.Г. Павленко, О.О. Лаврентьєва, Г.І. Матукова. Київ, 2014. 262 с. 4. Навчально-методичний посібник з асистентської педагогічної практики. Укл.: Жилінська О.І., Вижва С.А., Марушкевич А.А., Спіцин Є.С., Кошечко Н.В. Київ, 2020. 148 с. 5. Освітні технології сучасних навчальних закладів: навчально-методичний посібник / О. Янкович, Ю. Беднарек, А. Анджеєвська. Тернопіль, 2015. 212 с. 6. Професійно-педагогічна компетентність науково-педагогічного працівника. Навч. посіб. / А.А. Марушкевич, Н.М. Кузьменко, О.В. Плахотнік, Є.С. Спіцин, М.В. Жиленко. Київ, 2018. 202 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
індивідуальне навчання, консультації з викладачем
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання під час навчального процесу: навчальна діяльність студента (до 25 балів), методична діяльність студента (до 25 балів), звіт з асистентської практики (до 10 балів). Підсумкове оцінювання проводиться у формі диференційованого заліку та передбачає захист практики на кафедрі (до 40 балів). Умови допуску до захисту практики: студент не допускається до заліку, якщо під час практики набрав менше ніж 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 90-100 – відмінно; 75-89 – добре; 60-74 – задовільно; 0-59 – незадовільно.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології