Підсумковий іспит з іноземної мови

Освітня програма: Класична філологія та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з іноземної мови
Код дисципліни
ДВВ.15
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1 Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземною мовами усно й письмово. ПРН 8 Знати й розуміти систему давньогрецької, латинської та іноземної мов, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію давньогрецької і латинської мов та літератур, вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 9 Характеризувати діалектні та соціальні різновиди класичних та іноземної мов, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11 Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною, класичними та іноземною мовами. ПРН 12 Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14 Використовувати іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен уміти - самостійно критично мислити, усвідомлено розуміти і аналізувати мовні явища; - аналізувати ключові поняття англістики і знати відповідні англомовні термінології; - читати і аналізувати оригінальну англомовну літературу з високим ступенем самостійності, спираючись на вивчений мовний матеріал, професійні знання, навички мовної та контекстуальної здогадки; - спілкуватися спонтанно, взаємодіяти з партнером по комунікації в різних ситуативних контекстах, брати активну участь у розмові на академічні та професійні теми, добре контролюючи граматичний аспект, чітко позначаючи зв’язки між ідеями, адаптуючи стиль мовлення до обставин спілкування володіти - орфографічними, орфоепічними, лексичними, граматичними, стилістичними нормами сучасної англійської мови; - спеціальною термінологією для викладання та аргументації власної думки з додатковими положеннями, відповідними прикладами та висновками, демонструючи високу культуру мовлення
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – встановлення фактичної відповідності рівня освітньої та кваліфікаційної підготовки випускника вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціальності (напряму підготовки). Підсумковий іспит з англійської мови передбачає перевірку навичок володіння мовою на фонетичному, синтаксичному, лексичному та текстовому рівнях.
Рекомендована та необхідна література
Aarts B. Oxford Modern English Grammar / Bas Aarts. – Oxford: Oxford University Press, 2011. – 448 p. Burckmyer B. Awesome Grammar (Awesome English) / Bechy Burckmyer. – Franklin Lakes: Career Press, 2008. – 192 p. Carter R. English Grammar Today: An A-Z of Spoken and Written Grammar / Ronald Carter, Michael McCarthy, Geraldine Mark, Anne O’Keeffe. – Cambridge: Cambridge University Press, 2011. – 654 p. Clarke S. Macmillan English Grammar in Context: Essential / Simon Clarke. – Oxford : Macmillan, 2010. – 232 p. Foley B. English in Action 4 / Barbara H. Foley, Elizabeth R. Neblett. – 2nd ed. – Boston: Thomson / Heinle ELT, 2010. – 304 p. Obee B. Upstream Upper-Intermediate B2+: Student’s Book / Obee Bob, Virginia Evans. – 4th impr. – Newbury : Express Publishing,, 2010. – 264 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумковий іспит
Методи та критерії оцінювання
Оцінка знань, які виявляються на вказаних послідовних етапах, здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання відповідей студентів на державному екзамені: ОР “бакалавр”.
Мова викладання
Англійська