КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО

Освітня програма: Право. Бакалавр. Денна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО
Код дисципліни
ОК.13.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
Оволодіння здобувачами системою знань про основні категорії конституційного права та вмінням користуватись понятійним апаратом дисципліни; вивчення конституційно-правових явищ, інститутів і норм конституційного права; набуття навичок критичної інтерпретації конституційно-правових явищ, підвищення рівня правової культури студентів, виховання поваги до людини, її прав і свобод.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Вивчення навчальних дисциплін “Теорія держави і права”, “Історія держави та права”, “Логіка”, “Римське право”.
Зміст навчальної дисципліни
Дана навчальна дисципліна присвячена всебічному вивченню поняття, системи та джерел конституційного права; конституційно-правових явищ, інститутів і норм конституційного права, процесів, пов'язаних з їхнім становленням, розвитком та функціонуванням.
Рекомендована та необхідна література
1. Федоренко В. Л. Конституційне право України : підруч. / До 20-ої річниці Конституції України та 25-ої річниці незалежності України. К. : Видавництво Ліра-К, 2016. 616 с. 2. Совгиря, О. В., Шукліна, Н.Г. Конституційне право України. Повний курс: навч. посіб. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Юрінком Інтер, 2012. 544 с. 3. Конституційне право: підручник / за загальною редакцією М.І. Козюбри. К.: Ваіте, 2021. 528 с. 4. Сінькевич О. В. Функції конституційного права як галузі права України : монографія / Київський національний університет ім. Тараса Шевченка. Київ : Ліра-К, 2020. 462 с. 5. European Yearbook of Constitutional Law 2020 / Editors: Ernst Hirsch Ballin, Gerhard van der Schyff, Maarten Stremler, Maartje De Visser. T.M.C. Asser Press, The Hague, 2021. 345 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Під час лекцій та семінарських занять застосовуватимуться методи Сократа та сократівського діалогу, експрес опитування, дискусії, case study. Заплановано написання студентами есе, аналітичних записок, вирішення задач, тестування; модульні контрольні роботи.
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання - вид роботи/діяльності здобувача, за яким буде оцінюватися рівень досягнення результатів навчання (індивідуальна робота, самостійна робота тощо і мінімальний пороговий рівень, після досягнення якого зараховується позитивна оцінка) – та критерії оцінювання доводяться до відома здобувачів перед початком вивчення дисципліни викладачем, який веде семінарські заняття. При поточному та підсумковому контролі оцінці підлягають: рівень «Знання», «Розуміння», «Застосування», «Аналіз»/»Синтез»/»Оцінка». Максимальна кількість балів, яку у сукупності може набрати здобувач при поточному контролі – 40, при підсумковому – 60. Підсумкова оцінка з дисципліни виставляється за 100-бальною шкалою (за шкалою оцінювання ECTS) та національною шкалою.
Мова викладання
українська