Міжнародна електронна комерція

Освітня програма: Міжнародна комерція (заочна форма навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародна електронна комерція
Код дисципліни
ВБ 1.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2020/2021
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати: особливості електронної комерції в умовах глобалізації; основні етапи розвитку електронної комерції; методи і методики аналізу електронної комерції; моделі електронної комерції; тенденції розвитку сучасної електронної комерції; особливості регулювання електронної комерції в Україні; Вміти: узагальнювати особливості online маркетинга і реклами; аналізувати наслідки і можливості організації електронної комерції в різних юрисдикціях; виявляти закономірності та головні тенденції розвитку електронної комерції в офшорних юрисдикціях; оцінювати вплив електронної комерції на економіку різних країн світу; використовувати раціональні методи пошуку та використання інформації, здійснювати її перевірку, та класифікувати джерела; Комунікація в процесі презентації результатів прове¬деного дослід¬ження та відстоювання досто¬вірності отриманих результатів та в процесі пошуку відповіді на проблемні питання викладача
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен володіти загальними знаннями про закономірності поведінки економічних суб'єктів у ринкових умовах, володіти універсальним інструментарієм прийняття обґрунтованих рішень щодо здійснення вибору за наявності обмежених засобів та альтернативних можливостей їх використання; користуватись методами розрахунків основних макроекономічних показників; користуватись макроекономічною термінологією. Крім того, студент повинен володіти необхідною кваліфікацією для проведення компаративного статистичного аналізу процесів та явищ, що відбуваються у світовій економіці та в окремих країнах і регіонах
Зміст навчальної дисципліни
Змістовний модуль І. Фактори та умови розвитку міжнародної електронної торгівлі у світовому господарстві. Змістовий модуль ІІ. Бізнес моделі електронної торгівлі
Рекомендована та необхідна література
1. Батрименко В.В. Розрахунки та платежі у зовнішній торгівлі європейських країн /В.В.Батрименко. – К. ВПЦ ”Київський університет”. – 298 с. 2. Короткова Т.Л., Власов А.В. Коммерциализация и маркетинг инноваций: Монография. – М.: Креативная экономика, 2012. 3. Хватов Ю.Ю. Особливості сучасного етапу розвитку електронної комерції - Діджиталізація сучасної системи міжнародних економічних відносин, Київ: ВПЦ «Київський університет», 2021- с.303-311. 4. Хватов Ю.Ю. Глобально-локальний характер сучасної електронної комерції.- Матеріали науково-практичної конференції "Діджиталізація сучасної системи міжнародних економічних відносин", Київ, 21 листопада 2019 р. – КНУ імені Тараса Шевченко, 2019 / Іnternational relations, part “economic sciences”, Vol 2, No 20 (2019) [Електронний документ] / Режим доступу: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/ec_n/article/view/3815/3477Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття.
Методи та критерії оцінювання
Презентація кейсів, модульна контрольна робота (тест), виступи на семінарських заняттях, задачі. Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань, навичок: 1. Під час відповіді на семінарському занятті (участі у дискусії); 2. У формі написання індивідуальних аналітичних робіт під час самостійного опрацювання тем; 3. У формі написання есе; 4. Формою підсумкового контролю є залік. На залік виносяться лекційні питання, питання семінарських (практичних) занять, самостійної роботи
Мова викладання
українська