Кроскультурний маркетинг-менеджмент та етика бізнесу

Освітня програма: Міжнародний бізнес (менеджмент та маркетинг) (заочна форма навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Кроскультурний маркетинг-менеджмент та етика бізнесу
Код дисципліни
ВБ1.2.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати сутність понять «менеджмент», «культура» та «кроскультурний менеджмент», «кроскультурні комунікації»; особливості національних моделей управління, ділової культури і організаційної поведінки; сучасні технологічні можливості службових нарад, інших форм ділового спілкування; моральні принципи, норми і правила етикету.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати теоретичні основи з міжнародного маркетингу, менеджменту, ділових переговорів, культурології та етики; вміти аналізувати культурні особливості етнічних груп та національних цінностей в процесі формування маркетингової стратегії при виході на міжнародні ринки; вміти організовувати ділові переговори на різних рівнях з урахуванням національних особливостей партнера; здійснювати ділову активність на міжнародному рівні дотримуючись усталених традицій та норм, сформованих світовою спільнотою в історичній ґенезі; володіти елементарними навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Сутність кроскультурного маркетингу. Діяльність транснаціональних корпорацій в залежності від особливостей кроскультурного середовища 2. Формування стратегії кроскультурного маркетингу в умовах глобалізації економіки 3. Моделі кроскультурного менеджменту 4. Екзогенні та ендогенні фактори впливу на формування і розвиток корпоративної культури в контексті міжнаціональних особливостей 5. Кроскультурні особливості етики бізнесу 6. Етика особистості. Формування іміджу особистості
Рекомендована та необхідна література
Глухова Д.А. Становлення сучасної парадигми інформаційного суспільства: соціально-економічний вимір К. ВАДЕКС, 2016. – 272с. – С. 52-60 Глухова Д.А. Тенденції та перспективи розвитку глобальних інформаційних технологій // Актуальні проблеми міжнародних відносин: зб. наук. пр. 2015– 184 с. С.111-116 Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління: монографія. – К 2012 Журило В.В. Пригара О.Ю.Конструювання економічної категорії міжнародне позиціонування товару та механізм розробки стратегії позиціонування на міжнародному ринку 2017.№ 5 С 23- 30 Инновационные технологии в маркетинге. Учебник / Никулина Н.Н. и др. – М.: Русайнс, 2020. – 432 с. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань : монографія Суми 2016. – 192 с. Каплунов Д. Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2019. – 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Поточний контроль: виконання завдань самостійної роботи; написання студентами контрольних робіт. Контроль здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Оцінка розраховується за накопичувальною системою. Дві модульні контрольні роботи оцінюються в 25 балів кожна. Виконання завдань самостійної роботи – 10 балів. Максимальна кількість балів, отриманих протягом семестру – 80. Критичний мінімум доступу до заліку – 40 балів. Залік проходить у формі вирішення тестових завдань та практичних задач. Оцінюється максимум в 20 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин