Науковий семінар зі спеціалізації

Освітня програма:

Структурний підрозділ:

Назва дисципліни
Науковий семінар зі спеціалізації
Код дисципліни
ВБ 2.5.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1. Розуміти специфіку та особливості реалізації культурних ідей, образів, та смислів, а також критично оцінювати можливості їхньої інтерпретації для розв’язання суспільно-значимих проблем. ПРН 2. Аналізувати текстові та візуальні джерела інформації щодо культурних явищ та процесів, верифікувати інформацію у відповідності до професійних задач. ПРН 6. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних питань, презентації результатів досліджень та проектів. ПРН 7. Оцінювати історичні здобутки та новітні досягнення культурології. ПРН 9. Організовувати й управляти діяльністю закладів культури та відповідними структурними підрозділами підприємств і установ. ПРН 10. Мати навички вироблення та ухвалення рішень з управління закладами та установами культури чи відповідними структурними підрозділами у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах прн 11-13
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати історію культурологічних вчень, сучасні культурологічні школи течії та напрями, зокрема американську антропологічну школу, сучасну наукову англомовну періодичну літературу у галузі культурології; загальні основи організації державної політики; основні особливості націотворення та державотворення; особливості функціонування культурної царини в епоху глобалізму; основи теорії цінностей. Студент повинен вміти: використовувати англійську мову (читання та письмо) на рівні не нижче B2 за Загальноєвропейським компетенціями володіння іноземною мовою (CEFR); збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ культурної політики, культурних процесів та подій; володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією, використання іншомовних фахових інформаційних джерел.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на формування поглибленого розуміння англомовної термінолексики, що використовується у сучасній науковій літературі у галузі соціальної та культурної антропології. Навчальна дисципліна знайомить студентів із корпусом сучасної англомовної культурологічної термінолексики, а також формує навички її активного використання та перекладу на українську мову. Дисципліна знайомить студентів із документами, що визначають напрям і зміст розвитку культурної політики в Україні. Семінар покликаний навчити студентів працювати з нормативними і візійними документами, аналізувати та критично оцінювати тексти з сфери державної політики, виявляти певні закономірності та ключові події розвитку законотворчого процесу у сфері культури, аналізувати роль та місце ключових гравців та стейкхолдерів в сучасній ситуації, особливості глобалізації та мультикультуралізму в культурній політиці, формувати навички управління закладами культури та здійснювати керівництво персоналом.
Рекомендована та необхідна література
1. Армстронг М. Практика управления человеческими ресурсами. 10-е изд. СПб.: Питер, 2009. 2. Астафьева О.Н. Культурная политика: теоретическое понятие и управленческая деятельность: лекции. М.: Изд-во РАГС, 2010. 69 с. http://www.cr-journal.ru/rus/journals/20.html&j_id=3 3. Богуцький Ю.П. Українська культура в європейському контексті / За ред. Ю.П. Богуцького. — К.: Знання, 2007. — 679 с. http://libfree.com/132543076-kulturologiyaukrayinska_kultura_v_yevropeyskomu_konteksti__bogutskiy_yup.html 4. Звіт експертів Ради Європи «Огляд культурної політики України» (2017) http://195.78.68.75/mcu/control/publish/article?art_id=245250759 5. Здіорук С.І., Литвиненко О.М., Розумна О.П. Культурна політика України: національна модель у європейському контексті. Аналітична доповідь. – К.: Національний інститут стратегічних досліджень, 2012. http://www.niss.gov.ua/content/articles/files/Kul%5C_tura2012-6090f.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
3 семестр 1. Практичні заняття (усна доповідь, участь у дискусіях): 24/ 40 балів 2. Самостійна робота №1: «Підготовка на основі курсової роботи наукової статті англійською мовою з використанням термінолексики»: 24 / 40 балів. 3. Підсумкова контрольна робота в письмовій формі: 12 / 20 балів 4 семестр 1. Практичні заняття (усна доповідь, участь у дискусіях): 24/ 40 балів 2. Самостійна робота №2: «Аналіз особливостей впровадження культурної політики України на основі діяльності УКФ»: 24 / 40 балів. 3. Підсумкова контрольна робота в письмовій формі: 12 / 20 балів Підсумкове оцінювання у формі заліку: підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру з урахуванням підсумкової контрольної роботи. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання.
Мова викладання
українськa