Корпоративна культура

Освітня програма:

Структурний підрозділ:

Назва дисципліни
Корпоративна культура
Код дисципліни
OК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
2.Аналізувати, коментувати, узагальнювати, наукові та аналітичні тексти культурологічного характеру.4.Знати та розуміти теоретичні підходи до визначення культури, її проявів та форм існування.5.Збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів.6. Виявляти, перевіряти та узагальнювати інформацію щодо різноманітних контекстів культурної практики, визначати ступінь їх актуальності із застосуванням релевантних джерел, інформаційних, комунікативних засобів та візуальних технологій.8.Інтерпретувати культурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту.10.Розпізнавати та класифікувати різні типи культурних продуктів, визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу.11.Здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. До початку вивчення цього курсу студенти повинні знати основні філософські поняття, категорії і методи соціально-філософського і культурологічного пізнання, історії й теорії культури. 2. Вміти опрацьовувати тематику соціально-філософських та культурологічних текстів; застосовувати основні поняття, категорії в аналізі соціально-культурних, соціально-економічних та професійно-корпоративних явищ та процесів; виявляти сучасні тенденції розуміння та інтерпретації корпоративної культури, прогнозувати перспективи її розвитку з урахуванням особливостей сучасних тенденцій корпоративізації суспільних сфер. 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного відношення та прогнозування перспектив розв’язання соціальних, економічних, морально-психологічних проблем у корпоративному функціонуванні.
Зміст навчальної дисципліни
Частина 1. «Історико-теоретичні засади корпоративної культури».Корпоративна культура як об’єкт теоретичного аналізу.Нові соціально-економічні практики у розвитку корпоративної культури.Історичні процеси формування корпоративної культури.Корпоративізм як якісна характеристика корпоративної культури. Структура корпоративної культури.Частина 2. «Практичні виміри корпоративної культури».Проблеми спілкування у корпоративній культурі.Морально-психологічний клімат та мотивація у трудовій діяльності.Складності ділового спілкування та шляхи їх вирішення.Корпоративна соціальна відповідальність.
Рекомендована та необхідна література
Аоки М. Корпорации в условиях растущего многообразия: познание,руководство, институты. – М., 2015. Візуальні дослідження у контексті теорії та історії культури: навч. посіб. / І. І. Маслікова, О. Ю. Павлова, А. М. Тормахова та ін.; заг. ред. В.І. Панченко. – К., 2021. Друкер П. Виклики для менеджменту ХХІ ст. – К., 2020. Капитонов Э.А., Зинченко Г.П., Капитонов А.Э. Корпоративнаякультура: теория и практика. - М., 2005.Классики менеджмента. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. – К., 2019. Основи корпоративної культури: навч.посіб. /І.М. Ломачинська, О.Д. Рихліцька, Н.В. Барна // за ред. І.М. Ломачинської. – К., 2011.Професійна та корпоративна етика: навч.посіб. / В.Г. Нападиста, О.В. Шинкаренко, М.М.Рогожа та ін.;наук.ред. В.І. Панченко. – К., 2019. Романовський О.Г. Ділова етика. – Х., 2006.Соціальна відповідальність як основна цінність інституалізації сучасного суспільства. – К., 2016.Титц С., Коэн Л., Массон Д. Язык организаций. - Х., 2008.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна відповідь, доповнення та участь в дискусіях на семінарах: 21 / 35 балів 2. Самостійна робота (конспект текстів): 3 / 5 балів 3. Підсумкова контрольна робота в письмовій формі - 12 / 20 балів Підсумкове оцінювання у формі іспиту:підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру(60 балів)та екзаменаційного оцінювання в письмовій формі(40 балів). Білет складається з 2 питань, кожне з яких оцінюється за шкалою 20 балів, що в загальному підсумку складає 40 балів за іспит.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Галина Петрівна Подолян
Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра етики, естетики і культурології
Філософський факультет