Маркетинг, менеджмент та інновації в біотехнології

Освітня програма: Біотехнологія (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Маркетинг, менеджмент та інновації в біотехнології
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР01 Вміти здійснювати патентний пошук, знаходити та обробляти необхідну науково-технiчну iнформацiю; самостійно складати заявку на винахiд ПР02 Знати вiтчизняне та мiжнародне законодавство у сферi авторського права. Вміти захищати свою iнтелектуальну власність та уникати порушень інтелектуальної власності інших осiб. ПР10 Упроваджувати найбiльш ефективнi бiотехнологiчнi методи та прийоми у практичну виробничу дiяльніст на ocнoвi оцiнки ефективностi передових бiотехнологiй та врахування загальних тенденцiй розвитку новітніх бiотехнологiй у провiдних країнах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Основи підприємництва», «Інноваційне бізнес-планування наукових розробок», «Професійна та корпоративні етика» 2. Знання теоретичних основ психології, соціології, економічної теорії. 3. Вміння аналізувати наукові джерела та статистичну інформацію, обробити дані й розрахувати основні економічні показники. 4. Володіння елементарними навичками: користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ. Менеджмент: наука, практика та мистецтво управління. Управлінські революції. Передумови виникнення науки управління. Сутність законів й закономірностей управління. Поняття та еволюція загальних принципів управління. Зміст загальних і конкретних принципів менеджменту. Змістовий модуль 2. . ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сутність маркетингу, види маркетингу. Характеристика концепцій маркетингу. Функції, принципи та завдання маркетингу. Маркетингові дослідження. Методи збирання первинної інформації. Сутність і структура маркетингового середовища підприємства. Фактори і показники маркетингового макросередовища.
Рекомендована та необхідна література
1. Білорус Т.В., Горбась І.М. Менеджмент: практикум. К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2014. 471 с. 2. Менеджмент: навч. посібник. [колективне видання]; за заг. редакція І.О. Александрова. – Одеса : Астропринт, 2015. 388 с. 3. Менеджмент : навч. посіб. [колективне видання]; за заг. редакція Г. О. Дорошенко. – Харків : ВСВ-Принт, 2015. 299 с. 4. Менеджмент: питання та відповіді. Навч. посібник. [колективне видання]; за заг. редакція Г.Є. Мошека. Харків : Діса плюс, 2016. 940 с. 5. Маркетинг. Менеджмент. Інновації [Текст] : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Папірус, 2010. - 620 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1; 1.2.;1.3 – 10 балів/ 5 балів 2. Модульна контрольна робота 2 – РН 2.1 – 2.3 – 10 балів/ 5 балів 3. Розрахунково-аналітичні завдання; виконання, презентація та захист індивідуальних та практичних завдань – РН 1.1-2.2; 3.1; 3.2 – 40 балів/ 20 балів 4. Усні відповіді, доповнення – РН 1.1. – 4.2 – 20 балів/ 10 балів 5. Підсумкова контрольна робота – РН 1.1 – 2.2; 3.1 – 4.2 – 20 балів/ 10 балів Підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
українською

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет