Глобальні маркетингові стратегії

Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Глобальні маркетингові стратегії
Код дисципліни
ВК 4.6
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
- знати сутність міжнародного маркетингу, міжнародної маркетингової діяльності - знати складові глобального маркетингового середовища та напрями його впливу на маркетингову стратегію підприємства - знати методи та інструменти міжнародних маркетингових досліджень -знати базові інструменти стратегічного аналізу - знати сутність маркетингової стратегії, її види - знати види глобальних продуктових стратегій та стратегій брендингу - знати види глобальних цінових стратегій - знати стратегії виходу на іноземні ринки та моделі іноземної дистрибуції - знати особливості просування на іноземних ринках
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Володіння базовими знаннями з світової економіки, макроекономіки, мікроекономіки, регулювання міжнародних економічних відносин 2. Знання англійської мови 3. Наявність навичок пошуку інформації в Інтернеті
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Основи міжнародного стратегічного маркетингу 1. Сутність міжнародного маркетингу. Стратегічний маркетинг 2. Глобальне маркетингове середовище 3. Глобальне соціо-культурне середовище 4. Глобальні інформаційні системи. Маркетингові дослідження іноземних ринків 5. Інструменти стратегічного аналізу у міжнародному маркетингу 6. Маркетингова стратегія: розробка та реалізація Змістовий модуль 2. Глобальний маркетинг-мікс 7. Глобальні продуктові стратегії. Стратегії брендингу 8. Глобальні цінові стратегії 9. Стратегії виходу на іноземні ринки 10. Закордонна дистрибуція 11. Стратегії міжнародного просування 12. Поведінка споживача на іноземних ринках
Рекомендована та необхідна література
1. Козак Ю. Г. Мiжнародний маркетинг: навч. посібник / за ред. Ю. Г. Козака, С. Смичка. 1. Л Литовченко. Київ-Катовіце: Центр учбової літератури, 2014. 300 с. 2. Котлер Ф.. Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Діалектика, 2020. 880 с. 3. Bradley F. International Marketing Strategy. Fifth edition. Pearson Education Limited, 2005. 408 p. 4. Cateora Philip R., Money R. Bruce, Gilly Mary C., Graham John L. International marketing. 18th edition.McGraw-Hill Education, 2019. 720 p. 5. Grant R.M. Contemporary Strategy Analysis: Text and Cases Edition. Wiley: 9th edition, 2016. 776 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Робота на семінарах-виступи, доповнення, обговорення, дискусія, бліц-тести – 21 бал/ 13 балів 2. Завдання з розробки глобальної маркетингової стратегії – 39 балів/ 23 бали 3. Контрольна робота (тест)- 20 балів/ 12 балів
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра міжнародних фінансів
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин