Маркетинг

Освітня програма: Освітньо-професійна програма Облік і оподаткування

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК 1.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР04. Формувати й аналізувати фінансову, управлінську, податкову і статистичну звітність підприємств та правильно інтерпретувати отриману інформацію для прийняття управлінських рішень. ПР08. Розуміти організаційно-економічний механізм управління підприємством та оцінювати ефективність прийняття рішень з використанням обліково-аналітичної інформації. ПР13. Усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування. ПР17. Вміти працювати як самостійно, так і в команді, проявляти лідерські якості та відповідальність у роботі, дотримуватися етичних принципів, поважати індивідуальне та культурне різноманіття.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність та зміст маркетингу, концептуальних підходів до ведення бізнесу в умовах ринку. Аналізуються ключові підходи організації та проведення маркетингових досліджень, сегментації ринку. Висвітлюються основи маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та розподільчої політики підприємства. Досліджуються процеси розроблення маркетингових стратегій та планів. Розглядаються підходи організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг: бакалаврський курс: навч. посіб. / Ілляшенко С.М., Мішенін Є.В., Біловодська О.А., Божкова В.В., Карпіщенко М.Ю. та ін. / за ред С. М. Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2017. 1134 с. 2. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 3. Маркетинг : підручник для студ. вищих навч. закладів / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н.О.Бабенко та ін: ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 4-те укр. вид. К. : НМЦ "Консорциіум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2009. 648 с. 4. Armstrong G., Kotler Ph. Marketing: An Introduction. 13th Ed. Pearson, 2016. 642 p. 9 5. Kerin R., Hartley S. Marketing. 14th Ed. McGraw-Hill Education. 2018. 784 p. 6. William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach. McGraw-Hill Irwin. 2013. 832 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, включаючи обговорення питань (дискусія), самостійну роботу, виконання аналітичних (творчих, практичних) і кейсових завдань, контрольні роботи (РН 1; 2.1-2.4, 3.1-3.2, 4).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Анатоліївна Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет