Навчальна практика з методів польових досліджень

Освітня програма: Геологія (1 рівень)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"

Назва дисципліни
Навчальна практика з методів польових досліджень
Код дисципліни
ОК 34
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: Регіональна геологічна будова території практики та історія геологічних досліджень. Локальні структурні форми полігону практики. Вміти: Вести польову документацію.Відбирати та визначати зразки гірських порід. Робити заміри структурних елементів.Опрацьовувати відібраний в маршрутах матеріал.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння дисциплінами; "Структурна геологія та геокартування", "Загальна та історична геологія", "Четвертинна геологія з основами геоморфології та обробка ДЗЗ"
Зміст навчальної дисципліни
Комплексна навчальна практика складається із сруктурного аналізу та бурової частини. Проводиться на полігоні практики розташований у межах зчленування Скибової та Бориславо-Покутської зон флішових Карпат навколо с. Космач. Перед початком польових досліджень, студенти повинні ознайомитись із загальними рисами геологічної будови практики на регіональному рівні та історією геологічних досліджень регіону, підготувати польове індивідуальне та бригадне спорядження. На заключному етапі студенти за допомогою побудов стереопроекцій визначають напрямки дії головних палеонапружень під час формування зафіксованих складчастих та розривних структур. На заключному етапі зафіксовані палеополя напружень систематизуються та визначається їх співвідношення між собою та по відношенню до регіональних
Рекомендована та необхідна література
1. Шевчук В.В., Лавренюк М.В., Кравченко Д.В. Основи структурного аналізу. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2013. – 288 с. 2. Шевчук В.В., Кравченко Д.В. Геометричні основи геологічного картування. – К.:Обрії, 2007.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Польові та камеральні роботи, самостійні маршрути, самостійна робота студента
Методи та критерії оцінювання
Результати діяльності студентів оцінюються за 100 бальною шкалою. Підсумкове оцінювання у формі диференційованого заліку з максимальною оцінкою 40 балів (мінімальна 24 бали). Оцінювання під час практики проводиться за роботу в польовиї маршрутах, роботу під час камеральних занть та ведення польового щоденника, де кожний із етапів оцінюється з максимум у 20 балів. Диференційований залік є обов'язковим.
Мова викладання
українська