Вступ до спеціальності

Освітня програма: Архівістика та управління документацією

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Вступ до спеціальності
Код дисципліни
ОК.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати джерельну базу, понятійно-термінологічний апарат та історіографію навчальної дисципліни Знати формування загальних уявлень, знань, умінь та навичок у сфері архівної, бібліотечної та інформаційної справи, документознавства Знати культурологічну спрямованість та інформаційно-управлінський характер спеціальності Вміти самостійно аналізувати нормативно-правові акти в галузі документаційно- інформаційної діяльності Вміти здійснювати пошук, відбір та аналіз наукової літератури зі спеціальності Вміти визначити перспективні напрями розвитку спеціальності
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Вміти здійснювати пошук та попередній огляд інформації. 2. Володіти навичками роботи з навчальною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 029 – Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. Дана дисципліна передбачає ознайомлення студентів з предметом, джерельною базою, понятійно-термінологічним апаратом, історіографією, предметним полем та завданнями обраної спеціальності.
Рекомендована та необхідна література
1. Антоненко Є І. Кваліфікаційні вимоги до фахівців у сфері керування документацій ними процесами (досвід Австралії) // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.- 2006.- № 3. -С. 61-63. 2. Бездрабко В.В. Документознавство в Україні: Інституалізація та сучасний розвиток. - К.: Четверта хвиля,2009.-720с. 3. Власова Г.В. Проблеми і перспективи підготовки фахівців з документознавства та інформаційної діяльності // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.-2004.- № 1.- С.13-15. 4. Войцехівська І., Палієнко М. Архівознавча школа Київського університету: традиції і перспективи розвитку // Архіви України. 2019. № 4. С.42–60. 5. Історичне джерелознавство: підручник для студентів вищих нав . закл. / Калакура Я.С. та ін.- 2-ге вид., доп. і перероб. – К.: Либідь.2019.-512с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, самостійна робота, контрольна робота, індивідуальне завдання, опитування, залік.
Методи та критерії оцінювання
. Контрольна робота з тем ЗМ1. ( тест) : РН 1.1 – 10 балів/6 балів * 2. Контрольна робота з тем ЗМ2. ( тест) : РН 1.3 – 10 балів/6 балів 3. Індивідуальне завдання 1: РН 1.1; 2.1 -10 балів/6 балів 4. Індивідуальне завдання 2: РН; 2.2;2.3 -10 балів/6 балів 5. Опитування з тем ЗМ 1: РН 1.1;1.2-10 балів/6 балів 6. Опитування з тем ЗМ 2: РН 1.3 -10 балів/6 балів 7. Підсумкова контрольна робота (залік): РН 1.2, 1.3 – 40 балів / 24 бали. підсумкове оцінювання: форма оцінювання – залік;
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра архівознавства та спеціальних галузей історичної науки
Історичний факультет