Управління вартістю бізнесу

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Управління вартістю бізнесу
Код дисципліни
ВБ 1.3.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
З’ясування ґенези розвитку класичних підходів до оцінки вартості міжнародних компаній та головні тенденції їх подальшого удосконалення; Визначення тісного взаємозв’язку теоретичних основ вартісної оцінки бізнесу з фундаментальними положеннями загальної економічної теорії та теорії корпоративних фінансів; Засвоєння основних методологічних підходів до визначення вартості міжнародних компаній, в тому числі ринковий підхід, витратний підхід та дохідний підхід; Вивчення основних особливостей застосування ключових підходов визначення вартості підприємств; З’ясування ретроспективної та прогнозної інформаційно-аналітичної бази, яка необхідна при застосуванні ключових підходів оцінки вартості міжнародного бізнесу та наявні джерела її отримання; Засвоєння вимог сучасних міжнародних та національних стандартів оцінки вартості бізнесу; Визначення ролі та місця міжнародних та вітчизняних професійних об’єднань в регуляторному оціночному середовищу
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Зміст навчальної дисципліни
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
Мова викладання

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин