Маркетингові технології міжнародного ринку послуг

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Маркетингові технології міжнародного ринку послуг
Код дисципліни
ВБ 1.2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати основні поняття маркетингових технологій міжнародного ринкупослуг; життєвий цикл та специфіка ринку послуг; моделі оцінки і поведінки споживачів; класифікацію, проектування, стандарти якості послуг; особливості маркетингових технологій в сфері послуг, вміти проводити маркетингові дослідження міжнародного ринку послуг, використовуючи розглянуті в науковій дисципліні методи; аналізувати результати досліджень, використовувати їх для оптимізації маркетингової стратегії підприємств сфери послуг; розробляти маркетингову стратегію розвитку для міжнародної компанії сфери послуг; розрізняти специфічність послуги, запроваджувати маркетинговий підхід до роботи з персоналом та споживачами послуг
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ економічної теорії, макроекономіки, мікроекономіки, міжнародного менеджменту тощо; вміння аналізувати макро- та мікросередовище міжнародного бізнесу, володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу, мати розуміння застосування технологій у сучасному маркетингу і менеджменті
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Сутність, особливості та концепції маркетингових технологій ринку послуг 2. Технології маркетингових досліджень та виявлення цільових сегментів на міжнародному ринку послуг 3. Цінова політика організації сфери послуг 4. Формування маркетингової стратегії організації міжнародного ринку послуг 5. Управління та організація маркетингових технологійсервісної організації на міжнародному ринку послуг
Рекомендована та необхідна література
1. Вергун В.А. Міжнародний бізнес: підручник. 3 видання. –К.: «ВАДЕКС», 2014. –810 с. 2. Зяйлик М.Ф., Зяйлик Л.Б. Євромаркетинг: Навч. посібник. -К.: Кондор, 2013. -226 с. 3. Лянцевич, М. Внутренний маркетинг и качество в сфере услуг, 2013 4. Мазаракі, А. А. Світовий ринок товарів та послуг : електрон. підруч. / А. А. Мазаракі. –К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. –Ч. ІІ. –240 с. 5. Маркетинг послуг: Навчальний посібник для студентів спеціальності «Маркетинг» (Тексти лекцій) / Котвіцька А. А., Чмихало Н. В.,Вороніна О. М.; за заг. ред. проф. А. А. Котвіцької. -Х.:НФаУ, 2016. –140 с. 6. Маркетинг соціальних послуг : навч. посіб. / за ред. В. Г. Воронкової. –К. : Професіонал, 2014. –576 с. 7. Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг послуг» / Котвіцька А. А., Чмихало Н. В., Вороніна О. М.; за заг. ред. проф. А. А. Котвіцької. -Х.:НФаУ, 2015. –66 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 40 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин