Міжнародний стратегічний менеджмент та маркетинг

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний стратегічний менеджмент та маркетинг
Код дисципліни
ВБ1.4.3.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати основні поняття, категорії та особливості сучасного маркетинг-менеджменту, сутність та види стратегій в міжнародному бізнесі, принципи, механізми і етапи формулювання стратегії на національних та міжнародних ринках, специфіку, сутність та види конкурентних переваг, механізми, методи та типи сегментування на міжнародних ринках, суть та особливості стратегій позиціонування товарів, поняття цінності товару та управління споживчою лояльністю, основні етапи та методи стратегічного маркетингового планування та формулювання ринкової стратегії в міжнародному бізнесі
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ міжнародного бізнесу, маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
1. Стратегія в маркетинг-менеджменті: основні концепції 2. Потреби, задоволення споживачів та споживча лояльність 3. Сегментування та аналіз привабливості ринку 4. Стратегії маркетингу і менеджменту 5. Стратегічний план в маркетинг-менеджменті та формулювання ринкової стратегії
Рекомендована та необхідна література
1. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Перев. с англ. под ред. В. Б. Колчанова. — СПб.: Питер, 2007. — 800с. 2. Райз Э., Траут Дж. Маркетинговые войны, М.: -2006., 321 с. 3. Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / Пер. с англ. под науч. ред. А. Г. Сеферяна. — СПб.: Питер, 2007. — 384 с. 4. Мескон М. и др. Основы менеджмента: Пер. с англ. Майкл Мескон, Майкл Альберт, Франклин Хедоури. - М.: Дело, 2002.- 701с. 5. Kotler Ph., Keller K. Marketing Management. - Pearson Education, 2016. – 833p. 6. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. – Наш формат, 2019. – 152с. 7. Барден Ф. Взлом маркетинга: Наука о том, почему мы покупаем / Фил Барден: Манн, Иванов и Фербер; Москва; 2014
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – іспитом. Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 10 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій або кейсових завдань, які оцінюються максимально в 10 балів. Обов’язковим для іспиту є виконання студентами модульних аналітичних проектів «Маркетингові війни» та «Знаходимо ідеї для власного бізнесу», передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюються максимально у 30 і 40 балів відповідно. Для приведення фінальної кількості балів, отриманих студентом протягом семестру до шкали відповідності модульно-рейтингової системи, сума всіх отриманих балів зважується на коефіцієнт 0,5
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин