Міжнародні бізнес-комунікації
Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
            Назва дисципліни
        
        
            Міжнародні бізнес-комунікації 
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ1.2.1
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            Знати теоретичні,методологічні основи,особливості класифікації,поняття психологічної маніпуляції в бізнесі, основні теорії масових комунікації,моделі комунікації, сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, поняття ATL,BTL комунікацій,зміст,заходи стимулювання збуту,поняття пропаганди, паблісіті,лобізму, сутність, види директ-маркетингу, поняття, завдання реклами, поняття, особливості персонального продажу,теоретичні основи, принципи та інструменти ПР, основні напрямки MR:поточне інформування ЗМІ про діяльність суб'єкта, заходи для журналістів,основні поняття, принципи копірайтингу в сфері реклами та маркетингу, поняття та завдання спін-докторингу, сутність, роль і характеристики бізнесу в стилі шоу як нового методу в комунікаціях, особливості сучасних методик бізнес-комунікацій – маркетинг вражень, персоналізований маркетинг, ненав’язливий маркетинг, контактний маркетинг, післяпродажний маркетинг, product placement, поняття, зміст,види основних каналів цифрових бізнес-комунікацій
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знання теоретичних основ маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            1. Теорія комунікації і масова комунікація  в міжнародному бізнесі
2. Теоретико-методологічні основи бізнес-комунікацій
3. Теорія і практика паблік рілейшнз
4. Теоретико-комунікативні та практичні основи копірайтингу
4. Бізнес у стилі шоу та вражень
6. Цифрові бізнес-комунікації
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	PR в сфере коммерции: Учебник / Под ред. д.э.н., проф. И.М. Синяевой. – М.: Вузовский учебник: ИНФРА-М, 2012. – 298с.
2.	Каплунов Д. Копирайтинг массового поражения. — СПб.: Питер, 2011.
3.	Міжнародний бізнес: підручник. / за ред. проф. В.А. Вергуна. – К.: ВАДЕКС, 2014. – 810с.
4.	Основы теории связей с общественностью. – СПб.: Питер, 2012. – 384с.
5.	Скотт Д. Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем / Дэвид Скотт; Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Альпина Паблишер, 2013. – 349с.
6.	Спивак В.А. Деловые коммуникации. Теория и практика: учебник для бакалавров / В.А. Спивак. – М.: Издательство Юрайт, 2014. – 460с.
7.	Музыкант В. Л. Маркетинговые основы управления коммуникациями / В. Л. Музыкант. – М.: Эксмо, 2008.– 832 с. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна –  заліком.
Робота на  семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 5 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій і доповідей кожна з яких оцінюється максимально в 5 балів. Обов’язковим для заліку є складання студентами Trend Radar, створення Customer Journey Map, презентації в форматі PechaKucha передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюються максимально в 10 балів кожна. 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Вікторія
                            Андріївна
                            Крикун
                        
                        
                            Кафедра Міжнародного Бізнесу 
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
                    Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра Міжнародного Бізнесу
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут міжнародних відносин