Креативні стратегії реклами

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Креативні стратегії реклами
Код дисципліни
ВК 3.2.22
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації. ПРН 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи макро- та мікроекономіки, економічної теорії, маркетингу, психології, соціології. 2. Володіти навичками аналізу та синтезу, індукції та дедукції, обробки наукових джерел інформації, розрахунків основних економічних показників.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність поняття «креативність»; технологія розробки рекламних текстів, керівництво зі створення ефективних рекламних звернень, соціальна відповідальність в рекламі і креативна безглуздість, обгрунтування творчого вибору, зміст стратегічного підходу Дж. О‘Туула, характеристика стратегічних моделей: «міркування/емоції – висока/низька важливість»; «наглядність, ідентичність, обіцянка, простота»; «доречність, оригінальність, враження». Розглядаються питання розроблення стратегії рекламної кампанії; розглядаються ігрові прийоми у рекламі, підходи до написання банерної реклами, технології міфологізації у рекламі, архетипи як спосіб репрезентації реклами, особливості реклами у роздрібній торгівлі, методи переконання клієнтів, соціально-психологічне маніпулювання у рекламі.
Рекомендована та необхідна література
1. Друкер Джером А., Дрюниани Бонни Л. Креативные стратегии в рекламе. /Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кантуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 384с. 2. Любіцева О.О., Давидова О.Г. Маркетинг в туризмі : практикум. К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2018. 260 с. 3. Міждисциплінарний словник з менеджменту: Навч. посіб. [колективне видання] за ред. Д. М. Черваньова, О. І. Жилінської. К. : Нічлава, 2011. 624 с. 4. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 No 271/96-ВР. Відомості Верховної Ради України. 5. Психологія реклами : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : КНТЕУ, 2016. 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, виконання розрахункових завдань, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. 100 балів / мінім. 60 балів) 1. Усне опитування, дискусія (РН1; 2.1; 3.2) – 10 балів / 6 балів; 2. Розв’язування задач (РН 1.2-2.4; 2.1-2.3; 3.1; 4.1, 4.2) – 20 балів / 12 балів; 3.Тестування (РН1; 2.1-2.3) – 20 балів / 12 балів; 4. Модульна контрольна робота (2 МКР, по 10 балів макс. кожна) (РН 1;2.1-2.3;4) – 20 балів / 12 балів; 5. Самостійна робота (2 письмові роботи, по 5 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1-2.3;3.2;4) – 10 балів / 6 балів; 6. Підсумкова контрольна робота (РН 1; 2.1-2.3; 4) – 20 балів / 12 балів. Підсумкова оцінка з дисципліни студенту виставляється за результатами роботи протягом семестру як сума балів, отриманих впродовж навчального семестру, включаючи бали, отримані за виконання самостійної роботи та підсумкової контрольної роботи.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет