Лінгвокраїнознавство східної мови

Освітня програма: Кримськотатарська мова і література, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство східної мови
Код дисципліни
ДВВ.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 4. Розуміти фундаментальні принципи бутя людини, природи, суспільства. ПРН 5.Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН8.Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію кримськотатарської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН14. Використовувати кримськотатарську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 17.Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати • основні мовні реалії пов’язані з важливими історичними подіями, географічним розташуванням, культурою, звичаями і традиціями кримськотатарського народу; вміти • перекладати та розтлумачувати певні культурологічні та мовні аспекти, які стосуються носіїв кримськотатарької мови; • використовавати набуті знання на практиці; володіти елементарними навичками: • перекладу з кримськотатарської мови; • аналізу реалій; • пізнавальної та професійної діяльності; • Соціокультурного сприйняття дійсності; • культури мислення, її загальних законів;
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – навчити студентів кримськотатарської мови через призму мовної географії Криму та одночасно надати матеріал для вивчення культури корінних народів та етносів Криму інформативнішого характеру.
Рекомендована та необхідна література
6. Фразеологический словарь русского языка / авт.-сост.: А. А. Легостаев, С. В. Логинов. Ростов н/Д.: Феникс, 2003. 448 с. 7. Эмирова А. М. Русско-крымскотатарский учебный фразеологический. Симферополь: Доля, 2004. 176 с. 8. COBUILD: Dictionary of Idioms. – The University of Birmingham. Harper Collins Publishers. 2001. P. 494. 9. Dictionary of English Phrasal Verbs and Their Idioms. T.Mc. Arthur. B. Atkins. Collins: London and Glasgow, 1976. 10. Dictionary of Idioms / W. S. Fowler, G. A. Pindar, Son Ltd. Searborough, 1974.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота, реферат/презентація (робота з різними джерелами), творчі завдання, письмова робота, дослідницька робота, усні виступи, письмова робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів у ІІ семестрі формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу протягом всього навчального курсу. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та бали, отримані під час іспиту. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит. Оцінювання семестрової роботи у ІІ семестрі: 1) оцінювання на семінарських заняттях: РН 1.1; РН 1.2; РН1.3; РН 1.4; РН 2.1; РН 2.2 РН 3; РН 4 (20 балів) 2) оцінювання на лекційних заняттях: РН 1.1; РН 2.2; РН 3; РН 4 (20 балів) 3) оцінювання модульних контрольних робіт: РН 1.1; РН 1.2; РН1.3; РН 1.4; РН 2.1; РН 2.2; РН 4 (20 балів) 4) оцінювання на іспиті: РН 1.1; РН 1.2; РН1.3; РН 1.4;РН 2.1; РН 2.2 РН 3; РН 4 (40 балів)
Мова викладання
Українська/кримськотатарська