Маркетингові дослідження

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетингові дослідження
Код дисципліни
ВК 3.2.5.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Здійснювати пошук, обробляти та аналізувати інформацію з різних джерел, зокрема працювати з нормативно-правовою базою. Вміти ідентифікувати маркетингові проблеми в діяльності підприємства та знаходити ефективні способи їх вирішення, використовуючи відповідний інструментарій. Аналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства та приймати маркетингові рішення щодо подальшої господарської діяльності. Демонструвати знання видів та методів маркетингових досліджень і навички їх використання в процесі отримання первинної та вторинної інформації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: засади економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, статистики для економістів, фінансів, менеджменту організацій, маркетингу, економіки підприємства, прийняття управлінських рішень. 2. Володіти навичками: аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою; користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність, зміст принципів, цілей, завдань та об’єктів маркетингових досліджень. Розглядається процес маркетингових досліджень та його етапи; етичний кодекс ESOMAR; динаміка ринку маркетингових досліджень в Україні. Вивчаються методи маркетингових досліджень, процес розробки анкети. Досліджуються фактори внутрішнього та зовнішнього впливу на процес ухвалення споживачем рішення щодо купівлі.
Рекомендована та необхідна література
1. Жегус О. В. Маркетингові дослідження : навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцирна ; ФОП Іванченко І.С. – Х., 2016. – 237 с. 2. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / Безугла Л.С., Ільченко Т.В., Юрченко Н.І. [та ін.]. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. – 300 с. 3. Маркетингові дослідження. Підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 4. Полторак В.А., Тараненко І.В., Красовська О.Ю. Маркетингові дослідження. К. : Центр навчальної літератури, 2017. – 342 с. 5. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: підруч. / А. О. Старостіна. – К. : ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012. – 480 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інформаційно-традиційне з елементами проблемно-орієнтованого навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, консультації, виконання індивідуально-розрахункових завдань, аналіз практичних ситуацій, виконання творчих завдань.
Методи та критерії оцінювання
1. Усне опитування, дискусія (РН 1; 2.1; 3.1; 3.2) – 10 балів / 6 балів; 2. Виконання творчих та розрахунково-аналітичних завдань (РН 2.1-2.3; 3.1; 3.2) – 20 балів / 12 балів; 3. Тестування (РН 1; 2.1; 2.2) – 20 балів / 12 балів; 4. Модульна контрольна робота (2 МКР, по 10 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1-2.3.1; 3.2; 4) – 20 балів / 12 балів; 5. Самостійна робота (2 письмові роботи, по 5 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1-2.3; 3.2; 4) – 10 балів / 6 балів; 6. Підсумкова контрольна робота (РН 1; 2.1-2.3; 4) – 20 балів / 12 балів. Підсумковий оцінювання здійснюється у формі письмової контрольної роботи.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет