Організація командної роботи
Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Організація командної роботи
Код дисципліни
ВК 3.2.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи.
ПРН 14. Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації
ПРН 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько- свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та між культурності.
ПРН 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування базових навчальних дисциплін підготовки фахівців галузі знань «Управління та адміністрування» освітнього рівня бакалавр, зокрема: «Економічна теорія» „Менеджмент”, «Менеджмент організацій», «Організаційне проектування», «Статистика для економістів», «Управління персоналом», «Інформаційні системи в менеджменті» та інші.
2. Знання теоретичних основ менеджменту, управління персоналом, соціології, загальної психології.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна складається з двох змістових модулів.
Змістовий модуль 1 "Основи командоутворення": Концепція групової роботи: еволюція, понятійний базис, групова динаміка. Команди та командотворення. Організація роботи в команді.
Змістовий модуль 2 "Прикладні аспекти управління командами": Управління командою. Самокерованість команди. Розвиток команди. Комунікації у команді. Колективне розв’язання проблем і прийняття рішень. Ефективність командної роботи.
Рекомендована та необхідна література
1.Горбунова В.В. (2014). Психологія командотворення: Цінніснорольовий підхід до формування та розвитку команд: монографія. Житомир:
ЖДУ ім. І. Франка. 380 с
2. Belbin R. М. Management Teams: Why Succeed or Fail. London: Heinemann. Volume 12, Issue 3 [Online]. URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/j.1467-
9310.1982.tb00500.x
3. Katzenbach J. R., Smith D. К. (1994). The Wisdom of Teams: Creating the High- performance Organization. NY: Harper Business, P. 84 [Online]. URL: https://www.amazon.com/Wisdom-Teams-Creating-High-PerformanceOrganization/dp/1633691063
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, дискусія, розгляд ситуаційних завдань, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, а саме: усне виконання практичних завдань з елементами дискусії під час семінарських занять; письмове виконання розрахунково-аналітичних, ситуаційних, тестових, творчих індивідуальних завдань, есе; письмові контрольні роботи; письмове виконання, презентація та захист групових та індивідуальних самостійних завдань; залікова робота. Невід’ємною частиною підготовки студентів до контролю є наявність конспекту лекцій і відвідування семінарських занять, а також своєчасне виконання індивідуальної та самостійної роботи.
Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку максимальна оцінка 20 балів (рубіжна оцінка 12 бали).
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Василь
Михайлович
Приймак
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет