Екологічна психологія
Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр
Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти
Назва дисципліни
Екологічна психологія
Код дисципліни
ВКС 5.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: предмет, завдання та методологію курсу навчальної дисципліни «Екологічна психологія», її місце в системі навчальних дисциплін; об’єкт, предмет, завдання і методи екологічної психології; особливості екологічної свідомості та екологічної поведінки; основні проблеми екологічної психології; основи екологічної психології створення довкілля. Вміти: аналізувати екологічну поведінку та процес прийняття рішень; формувати навички досліджувати ризик при прийнятті екологічних рішень; брати участь у формуванні екологічної свідомості населення; демонструвати здатність аналізувати взаємодію у системі. «людина –довкілля».
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи екологічної психології; предмет та завдання екологічної психології;
особливості психологічного впливу різноманітних факторів середовища на людину;
особливості впливу людини на середовище. Вміти: оперувати поняттями екопсихологічної науки та аналізувати дані досліджень. Володіти: навичками формування та розвитку екологічної свідомості та екологічної культури.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. "Екологічна психологія: сутність та основні поняття".
Модуль 2. "Основні проблеми екологічної психології".
Модуль 3. "Екологічна культура: методи дослідження та формування"
Загальний обсяг 90 год., в тому числі: Лекцій – 10 год. Семінари – 4 год. Самостійна робота - 76 год.
Рекомендована та необхідна література
1. . Льовочкіна А.М. Основи екологічної психології: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2004. 2. Льовочкіна А.М. Психологічні засади формування еколого-орієнтованої свідомості: монографія / А. М. Льовочкіна – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І. Франка, 2011. – 422 с. 3. Льовочкіна А.М. Основи екологічної психології: Навч.посіб. – К.: МАУП, 2004. 4. Льовочкіна А.М. Психологічні засади формування еколого-орієнтованої свідомості: монографія / А. М. Льовочкіна – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І. Франка, 2011. – 422 с. 5. Рудоміно-Дусятська О.В. Екологічна психологія. Навчальний посібник К.: Інститут післядипломної освіти КНУ ім. Тараса Шевченка. 2001, 71с. 6. Україна на зламі тисячоліть: історичний екскурс, проблеми, тенденції та перспективи. // Н.Л. Коломінський Н.Л., Льовочкіна А.М., Етнопсихологія українців. К., МАУП. 2000.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Схема формування оцінки. Семестрове оцінювання: Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне; підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне; модульна контрольна робота – до 20 балів. Мінімальний бал, який має бути отриманий здобувачем за відповідними формами оцінювання складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий здобувачем за семестр складає 60 балів. Передбачені форми семестрового оцінювання сумарно не можуть перевищувати 60 балів. Підсумкове оцінювання у формі заліку – до 40 балів. За результатами роботи протягом семестру здобувач отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичене оцінок за модулі у семестрі та оцінки за залік за наступною формулою: ПО = ЗМ + КПМ.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Льовочкіна
Антоніна
Михайлівна
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти
Інститут післядипломної освіти
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти