Маркетингові аспекти юридичної практики

Освітня програма: Право. Магістр. Денна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Маркетингові аспекти юридичної практики
Код дисципліни
ВБ.01.06.37
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Досягнення студентами таких компетентностей, вмінь та навичок, як: здатність застосовувати в теорії та практиці загальні та спеціальні знання положень про юридичні послуги; здатність тлумачити та застосовувати ефективні методи юридичного маркетингу; здатність створювати та просувати імідж юридичної фірми; здатність підготувати проект маркетингового плану юридичної фірми та презентувати його; здійснювати збір і системний аналіз матеріалів із різних джерел, включаючи наукову та професійну літературу, баз даних, цифрових, статистичних, та ін. і перевіряти їх на достовірність, використовуючи сучасні методи дослідження; брати участь у розвитку проектів регуляторних актів, при обгрунтуванні суспільних потреб для їх впровадження, планувати результати їх впливу на відповідні суспільні відносини; розвивати і вивчати спеціальні предмети в освітніх закладах, застосовувати сучасні освітні технології та методи;
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні аспекти застосування законодавства, о регулює маркетингові аспекти в сфері юридичної практики, особливості класифікації і змісту видів юридичної практики, юридичних послуг; літературні джерела, законодавство, що регулює відносини щодо маркетингу юридичних послуг. Знати як оцінювати та визначати роль і робочі завдання фахівців, які відповідно до своєї компетенції в юридичній фірмі виконують функції маркетингу юридичних послуг для незалежного виконання роботи щодо ефективної реклами юридичної фірми або делегування цього виконання третім особам. Мати базові навички визначення ефективних методів юридичного маркетингу та підготовки маркетингового плану юридичної фірми.
Зміст навчальної дисципліни
Форми викладання та методи навчання цієї дисципліни спрямовані на проведення правового аналізу законодавства, що регулює відносини стосовно маркетингу юридичних послуг і вивчення теоретичних та практичних питань діяльності щодо юридичного маркетингу. Відповідно до освітнього курсу вивчаються такі питання: методи аналізу юридичного ринку; способи створення юридичного бізнесу в Україні; основні принципи маркетингу юридичних послуг; особливості організації маркетингової діяльності в юридичні фірмі; правові аспекти положень про юридичні послуги; способи формування іміджу юридичної фірми на ринку; особливості якості юридичних послуг.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг: Підручник // За ред. Мороз О., Чухрай A. – К., 2002 // [Електронний документ] : http://library.if.ua/book/42/2938.html; 2. Шинкарук А. Юридический маркетинг. Как привлечь новых клиентов и увеличить прибыль в юридической компании [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib100.com/book/wealth/yuridicheskii_marketing.pdf; 3. Huss, William W. Start Your Own Law Practice : a Guide to All the Things They Don’t Teach in Law School about Starting Your Own Firm / by Judge William Huss. – 1-st ed. Sphinx Publishing An Imprint of Sourcebooks, Inc., Naperville, Illinois www.SphinxLegal.com- 2005. – 113 P. 4. Бугай Д. Определяющие факторы // Юридическая практика. – 2013. – 10 сентября. – № 37 (820). – С. 8. 5. Вызов принят // Юридическая практика. – 2015. – 3 Марта. – № 9 (897). – С. 30–31. 6. LaFleur, Chip. Digital Marketing for Law Firms.The Secrets to Getting More Clients and Better Cases. Published by Chip LaFleur Marketing, 2020. 436 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота аспіранта (студента) на основі підручників, конспектів, методичних рекомендацій, консультацій з викладачем. Знати основні аспекти застосування законодавства, що регулює маркетингові аспекти в сфері юридичної практики, особливості класифікації та змісту видів юридичної практики, юридичних послуг, літературні джерела, законодавство, що регулює відносини щодо маркетингу юридичних послуг. Вміти визначати роль і завдання фахівців, які відповідно до своєї компетенції в юридичній фірмі виконують функції з маркетингу юридичних послуг, оцінювати роботу фахівців, які відповідно до своєї компетенції в юридичній фірмі виконують функції з маркетингу юридичних послуг. Самостійно виконувати роботу щодо ефективної реклами юридичної фірми або делегувати це виконання третім особам.
Методи та критерії оцінювання
Семестрові форми оцінювання: експрес опитування – від 1 до 6 балів;колоквіум – від 3 до 7 балів; доповіді та наукові роботи – від 6 до 10 балів;тестування (з набору суджень вибрати вірні) – від 6 до 9 балів; вирішення задачі – від 6 до 8 балів за кожну. Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами оцінювання протягом двох семестрів, складає 24 бали. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом протягом двох семестрів, складає 40 балів.. При поточному контролі під час семінарських занять оцінці підлягають: рівень знань, продемонстрований студентом у відповіді, активність при обговоренні питань семінарського заняття, систематичність роботи на заняттях, результати виконання домашніх завдань. За результатами складання підсумкової форми контролю (заліку) студент може отримати максимально 60 балів
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Роман Андрійович Майданик
Кафедра цивільного права
Навчально-науковий інститут права

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра цивільного права
Навчально-науковий інститут права