Методика викладання класичних та сучасних мов

Освітня програма: Класична філологія та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання класичних та сучасних мов
Код дисципліни
ДВС. 1.10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 8. Знати й розуміти систему давньогрецької, латинської та іноземної мов, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію давньогрецької і латинської мов та літератур, вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 14. Використовувати іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. Повний перелік ПРН наведено у «Профілі» освітньої програми.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти повинні володіти класичними та англійською мовами на рівні, достатньому для викладання у закладах середньої освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання класичних мов у закладах середньої освіти, контролювання та оцінювання навчальних досягнень студентів. Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань, та вмінь, здатності та готовності планування, організації, реалізації, рефлексії процесу навчання класичних та англійської мов в закладах середньої освіти, контролювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, застосовування технологій, підходів, методів, принципів, засобів навчання класичних та сучасних мов, здатності вирішувати проблеми, пов’язані з процесом навчання класичних та англійської мов у закладах середньої освіти; адаптуватися до змін в освітньому просторі.
Рекомендована та необхідна література
1. Шовковий В.М. Методика викладання класичних мов. Підручник. – К.: Вадекс, 2012. – 230 с. 2. Шовковий В.М. Методика навчання класичних мов у закладах вищої освіти // https://drive.google.com/file/d/1Ryoev3LFJxnXgjSHOJ1WKSA6uFQOYe3M/view 3. Шовковий В.М. Інтегративно-диференційоване навчання класичних мов майбутніх філологів. Монографія. – К., 2017. (електронна версія)
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, лекції, технологія проектів, самостійна робота, моделювання фахових ситуацій
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістових частин та виконання самостійних завдань й індивідуальних творчих робіт. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну та самостійну роботу. Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту; на іспиті оцінюються такі результати навчання: РН 1.1-1.5. Іспит проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із чотирьох завдань: 2 теоретико-практичних з методики навчання класичних мов, 2 теоретико-практичних з методики навчання англійської мови, кожне з яких оцінюється максимально 10 балами. Детальний опис форм, критеріїв та організації оцінювання наведено у робочій поограмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська