Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Освітня програма: Російська мова та література (для іноземців) (мова навчання російська) / Русский язык и литература
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
ВБ 3.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.ПРН 5.Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 21 в. Організовувати процес навчання російської мови в закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних засад ... Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіння російською мовою на рівні, що дозволяє спілкуватися в усіх сферах діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Представлені особливості освітнього процесу у закладах вищої освіти, який орієнтовано на надання допомоги особистості в освоєнні знань з педагогіки; особливості студента (слухача) та викладача; засоби впливу на студентську аудиторію. Відбувається формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідомому оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками. Зміст дисципліни розкривається у двох модулях. У першому – методологія, дидактика вищої школи, особливості організації виховної роботи у ЗВО. У другому – теорія, методика, сучасні технології формування педагогічної майстерності викладача ЗВО.
Рекомендована та необхідна література
Афонин И. Д., Афонин А. И. Психология и педагогика высшей школы : учебник. Москва: Русайнс, 2016. 248 с. Бороздина Г. В. Психология и педагогика : учебник. Москва : Юрайт, 2011. 477 с.Игнатова В. В., Красноперова Н. А. Основы психологии и педагогики высшей школы : учеб. пособие. Красноярск, 2017. 90 с.Краевский В. В. Методология педагогики. Чебоксары: Изд-во Чувашскогоун-та, 2001. 208 с. Павелко Н. Н., Павлов С. О. Психология и педагогика : учеб. пособие. Москва : КноРус, 2012. 496 с.Психология и педагогика высшей школы : учеб. пособие / Рук. авт. Коллектива С. И. Самыгин. Москва: КноРус, 2012. 480 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття,консультації, самостійна робота. Методи викладання: пояснювально-ілюстративний, свідомо-практичні (пояснення, спостереження); навчальна дискусія
.
Методи та критерії оцінювання
Уснівідповіді/доповнення, практичні завдання, презентації/доповіді,модульні контрольні роботи, іспит (50 % – письмові завдання, 50% - усна відповідь на питання екзаменаційного білета). Оцінювання знань та вмінь студента відбувається систематично, відповідно до тематичного плану занять. Критерії оцінювання кожного виду завдань див. у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
російська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Вікторівна
Поляк
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології