Методика застосування адвокатом практики Європейського суду з прав людини при здійсненні захисту...

Освітня програма: Право. Магістр. Заочна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Методика застосування адвокатом практики Європейського суду з прав людини при здійсненні захисту...
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Здатність застосовувати загальні та спеціальні знання в професійній сфері; здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми регулювання професійних відносин адвокат – клієнт, адвокат – суд; приймати обґрунтовані рішення щодо застосування практики ЄСПЛ для обґрунтуванні правової позиції, при розв’язанні спірних питань, які виникають у адвоката під час здійснення захисту та представництва в Україні.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних засад правничої допомоги в України, норм чинного законодавства України, що регулюють питання набуття статусу адвоката, засади його професійної діяльності; форм судочинства, видів проваджень у межах таких форм, професійних і суспільних прав та обов’язків адвокатів, гарантій адвокатської діяльності. Володіння навичками щодо методики та методів здійснення професійної діяльності особами, основ стратегії та тактики вирішення правової проблеми, ключових елементів документів процесуального характеру. оцінювати та визначати роль та завдання адвокатської діяльності, давати правову характеристику окремим діям адвоката в різних юрисдикційних процесах.
Зміст навчальної дисципліни
Форми викладання та методи навчання цієї дисципліни спрямовані на вивчення та опанування теоретичних знань й практичних навичок щодо методики застосування адвокатом практики Європейського Суду з прав людини, вивчення принципів тлумачення та застосування Європейської конвенції з прав людини. В межах навчальної дисципліни здійснюється поглиблене дослідження практики ЄСПЛ проти України та інших країн-учасниць Конвенції, вивчаються правові засади захисту прав людини ти основоположних свобод у Європейському суді з прав людини, аналізуються аспекти змінення практики ЄСПЛ.
Рекомендована та необхідна література
Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_004#Text Про адвокатуру та адвокатську діяльність: Закон України від 5 липня 2012 р. № 5076-VI // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 27, ст. 282 Банчук О. А. Вимоги статті 6 Конвенції про захист прав людини та основних свобод до процедури здійснення судочинства / О. А. Банчук, Р. О. Куйбіда. К. ІКЦ Леста, 2005. 116 с. Дудаш Т.І. Практика Європейського суду з прав людини: навч.-практ. посіб./ Т.І. Дудаш. – К.: Алерта, 2013. 368с. Липачова Л. М. Реалізація конституційного права людини та громадянина на звернення за захистом своїх прав і свобод до Європейського Суду з прав людини: дис. … кандидата юрид. наук : 12.00.02 / Липачова Лілія Миколаївна. – Д., 2002. 190 c. Манукян В. И. Европейский Суд по правам человека: право, прецеденты, комментарии : науч.-практ. пособие / В. И. Манукян.К.: Истина, 2007.368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Набуття знань щодо загальних теоретичних та практичних аспектів застосування адвокатом практики ЄСПЛ при здійсненні захисту та представництва в Україні; формування навичок аналізу та методики застосування судової практики ЄСПЛ для подальшого застосування у професійній сфері. Практична реалізація здійснюється шляхом поєднання самостійної роботи студентів з практичними матеріалами; особлива увага приділяється опрацюванню нормативно правових актів та практичних матеріалів.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається зі результатами написання письмових самостійних контрольних робіт та під час колоквіуму. Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові самостійні контрольні роботи з задачами та відкритими питаннями. Для визначення рівня досягнення результатів навчання, студенти пишуть підсумкову контрольну роботу, а під час колоквіуму демонструють набуті навички, аргументуючи розв’язки та надані рекомендації, передбачені умовами задач. Підсумкове оцінювання: письмовий іспит.
Мова викладання
Українська