Міжнародний цифровий маркетинг

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний цифровий маркетинг
Код дисципліни
ВБ 1.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати: сутність, основні поняття та напрями міжнародного цифрового маркетингу, особливості цифрового маркетингу в різних країнах, останні тенденції та перспективи розвитку міжнародного цифрового маркетингу. Вміти: використовувати здобуті знання на практиці, знаходити, обробляти та аналізувати інформацію з різних джерел, аналізувати інформаційні джерела з точки зору об’єктивності, достовірності, актуальності, повноти, релевантності представленої інформації, застосовувати теоретичні положення, ідеї, методи і основні інструменти міжнародного менеджменту та маркетингу для організації ефективної міжнародної діяльності підприємства, розробляти дієві бізнес-стратегії й адаптувати завдання і можливості досліджень до реалій стратегічного та оперативного планування суб’єктів міжнародного підприємництва. Комунікація іноземними мовами.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна дисципліна «Міжнародний цифровий маркетинг» базується на дисциплінах і тісно взаємодіє з дисциплінами теоретичної, професійної та практичної підготовки, зокрема «Вступ до міжнародного бізнесу, комерції та фінансів», «Міжнародний бізнес», «Багатонаціональні підприємства», «Міжнародний маркетинг», «Глобальні маркетингові стратегії» тощо. Студент повинен мати базові знання з міжнародного бізнесу та міжнародного маркетингу, щоб аналізувати останні тенденції розвитку багатонаціональних підприємств через призму дослідження міжнародного цифрового маркетингу. Студент повинен вільно володіти англійською мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Сутність і основні поняття міжнародного цифрового маркетингу. Види вебсайтів і їх оптимізація. Сервіси «Alphabet Inc.» для міжнародного маркетингу багатонаціональних підприємств. Маркетинг багатонаціональних підприємств у соціальних мережах. Мобільний маркетинг. Регулювання сфери цифрового маркетингу в різних країнах. Останні тенденції та перспективи розвитку міжнародного цифрового маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
BCG, & Tmall. (2020). Digital Marketing 3.0: DeEP brand power tool – growth of share of mind. Retrieved from https://web-assets.bcg.com/7a/a9/3cb647f54533a7bcd240a9ae7a66/digital-marketing-3-0-deep-brand-power-tool-growth-of-share-of-mind.pdf Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing (7th ed.). Harlow, UK: Pearson Education. Deloitte. (2020). 2021 Global marketing trends: Find your focus. Retrieved from https://www2.deloitte.com/content/dam/insights/us/articles/6963_global-marketing-trends/DI_2021-Global-Marketing-Trends_US.pdf Gordon, C., Willemot, N., Shy, E. & Grudnowski, J. (2018). The future of marketing in consumer products. Bain & Company. Retrieved from https://www.bain.com/contentassets/f9e61f6e2ab74bc1954a99e57fe477b6/bain_brief-the_future_of_marketing_in_consumer_products.pdf Hemann, C., & Burbary, K. (2018). Digital marketing analytics: Making sense of consumer data in a digital world (2nd ed.). London, UK: Pearson Education.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття. Залік.
Методи та критерії оцінювання
1. Присутність на лекціях і семінарах. 2. Усні відповіді на семінарських заняттях. 3. Реферат. 4. Модульна контрольна робота. Підсумкове оцінювання: залік.
Мова викладання
Англійська