Сучасні методи реєстрації іонізуючого випромінювання

Освітня програма: Фізика

Структурний підрозділ: Фізичний факультет

Назва дисципліни
Сучасні методи реєстрації іонізуючого випромінювання
Код дисципліни
5
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1.1 Фізика реєстрації та техніка детекторів іонізуючого випромінювання 2.1 Застосовувати теоретичні знання з фізики реєстрації та техніки сучасних детекторів іонізуючого випромінювання
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування базових курсів фізики («Фізика атомного ядра та елементарних частинок»). 2.Знання теоретичних основ курсу («Фізика атомного ядра та елементарних частинок» 3.Успішне опанування курсу «Методи реєстрації іонізуючого випромінювання».
Зміст навчальної дисципліни
Основними завданнями вивчення дисципліни є засвоєння основних методів і знань з фізики сучасних детекторів іонізуючого випромінювання, оволодіння методами і принципами як теоретичного розв’язку фізичних задач детекторних систем, так і планування та виконання ядерно-фізичного експерименту.
Рекомендована та необхідна література
1. Абрамов А.І., Казанський Ю.А., Матусевич О.С. Основи експериментальних методів ядерної фізики. - 1985. 2. Ляпідевський В.К. Методи детектування випромінювань. - 1987. 3. Черняєв А.П. Взаємодія іонізуючого випромінювання із речовиною. - 2004. 4. Калашнікова В.І., Козодаєв М.С. Детектори елементарних часток.-1974. 5. Мухін К.М. Експериментальна ядерна фізика, т.1, ч.1. Фізика атомного ядра. - 1993. 6. Вальтер А.К., Залюбовський І.І. Ядерна фізика. - Х.: ХДУ, 1991.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційна демонстрація; лабораторні роботи, самостійна робота; консультації
Методи та критерії оцінювання
Навчальна дисципліна „Сучасні методи реєстрації іонізуючого випромінювання” оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Вона складається з 2-х модулів. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100 - бальною шкалою. семестрове оцінювання: 1. дві модульні контрольні роботи (максимум – 10+20=30 балів). 2.Опитування і контрольні при проведенні лекційних занять (максимум – 10 балів). 3.Оцінювання лабораторних робіт (максимум – 30 балів). - підсумкове оцінювання у формі іспиту (максимум –30 балів)
Мова викладання
українська