Соціальні технології в політиці

Освітня програма: Соціальні технології ОС магістр

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні технології в політиці
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2020/2021
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
Здійснювати соціальне прогнозування з метою надання пропозицій та рекомендацій у сфері політики та комунікацій (прн29) Взаємодіяти з представниками медіа, політики та громадськістю з метою вирішення соціальних проблем (прн30) Використовувати соціологічну інформацію для забезпечення успішної комунікації з представниками різних соціальних організацій (прн31)
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати соціологічні теорії політики, влади і політичної поведінки; 2. Вміти критично аналізувати тексти, здійснювати математико-статистичний аналіз емпіричних даних, формулювати аналітичні висновки; 3. Володіти елементарними навичками ділових комунікацій, а також самостійної дослідницької роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна дає можливість студентам опанувати знанням соціальних моделей прийняття рішень в полі політики, базових моделей політичної поведінки та впровадження політичних рішень, соціальних технологій, які сприяють реалізації політичних стратегій. Вміння системного аналізу соціологічних, політичних та статистичних даних щодо сучасних політичних процесів, сучасне знання поведінкових моделей в політиці забезпечують формування експертних компетентностей соціологів в галузі політики. Розвитку таких знань та вмінь сприятимуть індивідуальні та групові аналітичні завдання, спеціальні майстер-класи з експертами в галузі соціально-політичного консультування та соціально-політичних досліджень.
Рекомендована та необхідна література
1. Шампань П. Делать мнение: новая политическая игра. М.: Социо-Логос, 1997. 2. Burton, Michael John, and Shea, Daniel M. Campaign Craft. The Stratgies, Tactics, and Art of Political Campaign Management. – PRAEGER, 2001. – 220 p. 3. Основи політичної соціології : навчальний посібник для студентів соціогуманітарних спеціальностей / М. А. Безносов, Т. М. Дублікаш, А. Д. Литовченко та ін. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2015. – 252 с. - Режим доступу: http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/handle/123456789/11544 4. Недяк И.Л. Политический маркетинг. Основы теории. – М.: «Весь мир», 2008. – С.191-252.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: 1. Відповіді на семінарських заняттях 20/10 балів 2. Виконання завдань самостійної роботи 20/10 балів 3. Виконання модульних контрольних робіт 10/8 балів 4. Виконання групового завдання, презентація та обговорення 10/8 балів - підсумкове оцінювання (у формі екзамену) – максимум 40 балів, мінімум – 24 бали
Мова викладання
Українська