Медіаменеджмент: робота в команді

Освітня програма: Реклама та зв’язки з громадськістю

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіаменеджмент: робота в команді
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Принципи управління колективом мас-медіа 1.2 Технології управління віддаленими командами (Remote Management) 1.3 Засади управління креативом у колективі медіа 1.4 Особливості побудови ділових комунікацій 2.1 Розроблювати організаційно-розпорядчі документи кадрової політики мас-медіа 2.2 Застосовувати чек-листи, пам'ятки та гайди 2.3 Застосовувати інструменти для організації роботи та вибудовування комунікацій у віддаленій команді 2.4 Формулювати завдання 2.5 Користуватися евристичними експертними та психологічними практиками організації креативного мислення 2.6 Тренувати креативне мислення персоналу мас-медіа 2.7 Розроблювати чек-листи 3.1 Презентувати результати 3.2 Дискутувати 3.3 Готувати ефективні презентації 4.1 Самостійно опрацьовувати матеріал 4.2 Самостійно та в команді висувати ефективні конструктивні ідеї
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання засад журналістської, видавниче-редакторської, продюсерської та рекламної діяльності, специфіки медіа виробництва та медіаменеджменту. 2.Володіння елементарними навичками роботи з науковими, навчально-методичними джерелами, а також з профільними Інтернет ресурсами. 3. Володіння технологіями аналізу ефективності діяльності у сфері комунікацій.
Зміст навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни "Медіаменеджмент: робота у команді" є формування системи теоретичних і практичних знань, які б сприяють ефективному управлінню командами медіа. Практичний аспект курсу полягає у здобутті навиків застосування інструментарію управління командами у медіа сфері у напрямку формування командної роботи. Дисципліна знайомить студентів з фундаментальними положеннями та практичним інструментарієм управління командами у медіа сфері у напрямку формування цілісної концепції менеджменту медіа. Дає можливість оволодіти мистецтвом керівництва колективом медіа, включаючи вміння розробляти стратегію управління персоналом медіа як єдиною командою з урахуванням суспільних, колективних і особистих інтересів, контролювати процес її реалізації. Студенти отримують базові знання про технології утворення команд, розвиток команд та забезпечення їх ефективного функціонування, забезпечення згуртованості команди та сприятливого командного креативу, управління віддаленими командами онлайн та офлайн медіа проектів, побудови ділових комунікацій, застосування нетворкінгу і фасилітації в менеджменті медіа.
Рекомендована та необхідна література
1. Гертер Г. Работа в команде: практические рекомендации для работы в группе. Гитте Гертер, Кристина Оттл. Харьков: Гуманитарный центр, 2006. 192с. 2. Команда команд. Нові правила взаємодії у складному світі / Стенлі Маккрістал; пер. з англ. А. Жищинської. - 2-е вид. - Дніпро: Моноліт, 2019. - 384с 3. Креативний менеджмент: підруч. [для вивч. Дисципліни студ. денної та заочної форм навч. екон. спец.] / В. Я. Брич, М. М. Корман. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – 220 с. 4. Молоткіна В.К. Організація сучасної ділової комунікації: Навчально-методичний посібник. – Переяслав-Хмельницький: «Видавництво КСВ», 2018. – 267 с. 5. Окорський В. П., Валюх А. М. Креативний менеджмент: Підручник. – Рівне : НУВГП, 2017. – 344 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Дисципліна поділена на 4 змістових модулі (частини). Кожен змістовий модуль включає в себе лекції, практичні заняття, самостійну роботу та модульні контрольні роботи. Підсумкова форма оцінювання – залік. Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у формі семестрового оцінювання (контрольні завдання до індивідуальної роботи та модульні контрольні роботи) і підсумкової контрольної роботи, якщо студент не набрав необхідної кількості підсумкових балів – 60. Успішне виконання завдання (практичні, самостійна робота, модульна контрольна робота) – отримання за роботу не менше 60% від максимальної оцінки.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики