Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 5. Практичний курс англійської мови.

Освітня програма:

Структурний підрозділ:

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 5. Практичний курс англійської мови.
Код дисципліни
ОК.01.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2024/2025
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати англійську та дві західноєвропейські мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практика англійської мови» 1-4 та знати: англійську мову на рівні не нижче В2, вміти: вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську мову в усній формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування, володіти елементарними навичками: публічних виступів.
Зміст навчальної дисципліни
Цей курс є частиною практичного курсу англійської мови. Робочу програму курсу «Interactive Viewing» розроблено згідно з новою освітньою програмою та призначено для студентів ІІI курсу. Курс сприятиме кращому сприйняттю студентами неадаптованого усного мовлення носіїв різних варіантів англійської мови та опануванню нового словника; розширенню світогляду студентів, формуванню вміння дискутувати та відстоювати свою точку зору. Панівним методом у викладанні курсу виступає комунікативний метод, що передбачає залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності та сприяє розкриттю творчих здібностей студентів. Робота зі здобувачами проводиться у вигляді практичних занять. Форма заключного контролю в 5 семестрі – іспит.
Рекомендована та необхідна література
1. Diane Hall , Mark Foley. Mygrammarlab Advanced.– Pearson Longman, 2020 2. Diane Hall, Mark Foley. Longman Advanced Learners' Grammar (Longman Learners Grammar) – Essex Pearson Education Limited, 2018 3. Douglas Biber, Susan Conrad , Geoffrey Leech. Longman Student Grammar of Spoken and Written English – Harlow, Essex : Pearson Education, 2016 4. Halliday, M.A.K. An Introduction to Functional Grammar – London and New York: Routledge, 2014 5. McCarthy M., O’Dell F. Academic vocabulary in use. – Cambridge University Press. – 2016. 6. Gairns R., Redman S. Oxford word skills. Advanced. – OUP. – 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: Діалоги/дискусії, аудіювання, презентації, тести на практичних заняттях; написання творів та підготовка до вищезазначених заходів під час самостійної роботи.
Методи та критерії оцінювання
кількість балів протягом семестру – 60 балів: Лексико-граматичний тест: РН 1.1–1.2 – 20 балів Аудіювання: РН 2.3, 2.4 – 8 балів Діалоги/Дискусія: РН1.1, РН2.2, РН3, РН4 – 10 балів Презентація: РН1.1-1.2, РН2.2, РН4 – 12 балів Написання твору: РН 1.1-1.2, РН 1.3, РН4 – 10 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту: • максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів); • на іспиті оцінюються такі результати навчання: РН 1.1-1.3; РН 3. • іспит проводиться у змішаній формі: 1)Письмове викладення граматичного питання; 2)Письмовий лінгвістичний аналіз невідомого англомовного тексту на пройдену тему та переклад його уривка; 3)Співбесіда на одну з пройдених лексичних тем. Умови допуску до іспиту: Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Англійська