Сучасні методи одержання цифрової просторової інформації_3 сем.

Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Сучасні методи одержання цифрової просторової інформації_3 сем.
Код дисципліни
ВБ 3.01.01.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
- ознайомити студентів із сутністю та теоретичними основами сучасного отримання геопросторових даних; - визначити методичні особливості, а також необхідне інформаційне забезпечення сучасного отримання сучасної цифрової інформації; - сформувати вміння застосовувати системний підхід при вивченні основних теоретичних положень курсу; - використовувати сучасний інструментарій для отримання цифрової інформації
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра з картографії (наук про Землю) / геодезії та землеустрою.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається із змістових модулів: 1. Теоретико-методичні основи отримання та використання сучасної геопросторової інформації. 2. Технічні та програмні засоби збору та обробки геопросторових даних.
Рекомендована та необхідна література
1. Білоус В. В. Радіоелектронна геодезія. Навчальний посібник / В. В. Білоус, С. П. Боднар. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2020. – 106 с. – Режим доступу: http://geo.univ.kiev.ua/images/doc_file/navch_lit/Radio_elect_geodez.pdf 2. Бондаренко Е. Л. ГІС у задачах моніторингу навколишнього середовища / Е. Л. Бондаренко, О. Ю. Яценко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. – 2020. – № 1/2 (76/77). – С. 96–101. 3. Бондаренко Е. Л. Технології створення інфраструктур просторових даних / Бондаренко Е. Л. – К.: РВВ НТУ, 2014. – 60 с. 4. Ващенко В. Геодезичні прилади та приладдя / В. Ващенко, В. Літинський, С. Перій – Львів: Євросвіт, 2003. – 160 с. 5. Геоінформаційне картографування в Україні: концептуальні основи і напрями розвитку / Л. Г. Руденко, Т. І. Козаченко, Д. О. Ляшенко [та ін.] ; за ред. Л. Г. Руденка. – К. : НВП “Видавництво “Наукова думка” НАН України”, 2011. – 102 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. 2-га редакція. URL : https://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Polozhennia-pro-organizatsiyu-osvitniogo-procesu-11_04_2022.pdf (дата звернення 05.09.2022). Рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами усних відповідей на семінарських заняттях, написання письмових контрольних робіт, іспиту. Питома вага результатів навчання у підсумковій оцінці за умови її опанування на належному рівні така: − знання (1.1–1.4 – 30 балів); − уміння (2.1–2.4 – 20 балів); − комунікація (3.1 – 40 балів); − автономність та відповідальність (4.1 – 10 балів).
Методи та критерії оцінювання
- поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (3 – 10); самостійна робота (3 – 5)); – підсумкове (заключне) оцінювання у формі заліку (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 40 балів). Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 35 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Геодезії та картографії
Географічний факультет
Геодезії та картографії
Географічний факультет