Сучасні методи одержання цифрової просторової інформації_3 сем.
Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Сучасні методи одержання цифрової просторової інформації_3 сем.
Код дисципліни
ВБ 3.01.01.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
- ознайомити студентів із сутністю та теоретичними основами сучасного отримання геопросторових даних;
- визначити методичні особливості, а також необхідне інформаційне забезпечення сучасного отримання сучасної цифрової інформації;
- сформувати вміння застосовувати системний підхід при вивченні основних теоретичних положень курсу;
- використовувати сучасний інструментарій для отримання цифрової інформації
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Наявність освітнього ступеня бакалавра з картографії (наук про Землю) / геодезії та землеустрою.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається із змістових модулів:
1. Теоретико-методичні основи отримання та використання сучасної геопросторової інформації.
2. Технічні та програмні засоби збору та обробки геопросторових даних.
Рекомендована та необхідна література
1. Білоус В. В. Радіоелектронна геодезія. Навчальний посібник / В. В. Білоус, С. П. Боднар. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2020. – 106 с. – Режим доступу: http://geo.univ.kiev.ua/images/doc_file/navch_lit/Radio_elect_geodez.pdf
2. Бондаренко Е. Л. ГІС у задачах моніторингу навколишнього середовища / Е. Л. Бондаренко, О. Ю. Яценко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Географія. – 2020. – № 1/2 (76/77). – С. 96–101.
3. Бондаренко Е. Л. Технології створення інфраструктур просторових даних / Бондаренко Е. Л. – К.: РВВ НТУ, 2014. – 60 с.
4. Ващенко В. Геодезичні прилади та приладдя / В. Ващенко, В. Літинський, С. Перій – Львів: Євросвіт, 2003. – 160 с.
5. Геоінформаційне картографування в Україні: концептуальні основи і напрями розвитку / Л. Г. Руденко, Т. І. Козаченко, Д. О. Ляшенко [та ін.] ; за ред. Л. Г. Руденка. – К. : НВП “Видавництво “Наукова думка” НАН України”, 2011. – 102 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. 2-га редакція. URL : https://www.univ.kiev.ua/pdfs/official/Polozhennia-pro-organizatsiyu-osvitniogo-procesu-11_04_2022.pdf (дата звернення 05.09.2022).
Рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами усних відповідей на семінарських заняттях, написання письмових контрольних робіт, іспиту.
Питома вага результатів навчання у підсумковій оцінці за умови її опанування на належному рівні така:
− знання (1.1–1.4 – 30 балів);
− уміння (2.1–2.4 – 20 балів);
− комунікація (3.1 – 40 балів);
− автономність та відповідальність (4.1 – 10 балів).
Методи та критерії оцінювання
- поточне (семестрове) оцінювання (практичні роботи (мінімальна оцінка 24, максимальна 40; контрольні роботи (3 – 10); самостійна робота (3 – 5));
– підсумкове (заключне) оцінювання у формі заліку (оцінка за знання теорії (мінімум 12, максимум 40 балів).
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 35 балів, для допуску до форми підсумкового контролю необхідно обов’язково здати додатково виконане індивідуальне комплексне завдання.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна
Володимирівна
Дудун
Геодезії та картографії
Географічний факультет
Географічний факультет

Сергій
Петрович
Боднар
Геодезії та картографії
Географічний факультет
Географічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Геодезії та картографії
Географічний факультет
Геодезії та картографії
Географічний факультет