Маркетинг

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Економіка та економічна політика»

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК 1.18.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади). ПРН19. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів. ПРН21. Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів. ПРН22. Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах. ПРН23. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Економічна теорія та економічна політика», «Мікроекономіка», «Менеджмент», «Демографія».
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Змістовий модуль 1. «Теорія та практика управління бізнесом в сучасному ринковому середовищі», який присвячено розгляду суті концепції маркетингу, діагностиці ринкового стану компанії в сучасному бізнес-середовищі. Важливу увагу присвячено розкриттю специфіки прийняття управлінських рішень відносно ринкової та продуктової стратегій компанії. 2. Змістовий модуль 2. «Розробка маркетингових стратегій підприємства», який присвячено змісту та сутності етапів процесу формування маркетингової стратегії підприємства, її практичній реалізації, а також розробці маркетингового плану.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг: навчальний посібник / За ред.. А.О. Старостіної.- К.: «НВП Інтерсервіс», 2017. – 216 с.. 2. Маркетинг: термінологічний словник / Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В. та ін. за ред. А.О. Старостиної. - К.: «НВП Інтерсервіс», 2017. – 154 с. 3. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / За ред. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2005. - 764с. 4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012. – 480с. 5. Маркетинговий менеджмент: Підручник /Ф.Котлер, К.Л.Келлер, А.Ф. Павленко та ін.- К.: Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с. 6. Starostina, A., Sitnicki, M. W., Petrovsky, M., Kravchenko, V., & Pimenova, O. (2021).Marketing research in a transition economy of the turbulent world. Amazonia Investiga, 10(46), 51-70. (WoS) https://doi.org/10.34069/AI/2021.46.10.5
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція. Семінарське заняття.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: презентація міні-проектів та п’ятихвилинні літучки (Min. – 36 бали, Mах. – 60 балів); 1. Усне опитування, дискусія – 10 балів / 6 балів; 2. Презентація міні-проектів, кейсів – 30 балів / 18 балів; 3. Самостійна робота (польові роботи, ділова гра) – 20 балів / 12 балів; Підсумкове оцінювання у формі іспиту – 40 балів / 24 бали.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Анатоліївна Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет