START-UP КОНСАЛТИНГ

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Бізнес-консалтинг"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
START-UP КОНСАЛТИНГ
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. ПРН 9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень. ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики. ПРН 13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень. ПРН 14. Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні напрями розвитку інновацій на підприємствах у вітчизняній та зарубіжній практиках; основні положення українського законодавства щодо створення, розвитку та управління підприємствами в Україні; основні нормативні та організаційні засади створення та реєстрації підприємств в Україні; основні економічні показники ефективності діяльності підприємства; основних стейкхолдерів бізнес-середовища; основні інструменти вивчення споживачів; методи дослідження конкурентів; основні джерела фінансування підприємницької діяльності. Володіти елементарними навичками креативного мислення; публічних виступів та презентації підготовленого матеріалу – самостійно чи за результатами роботи у малих групах.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає опанування конкретними методами та інструментами щодо створення та розвитку стартапу на всіх етапах: від генерації бізнес-ідей до пошуку інвесторів/ фінансових ресурсів учасниками стартапу.
Рекомендована та необхідна література
1. Alec J. Ross. The industries of the Future. - Simon & Schuster, - 2016, 215 p. 2. Chesbrough, H. Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology. - Harvard Business School Press. – 2006, 226 p. 3. Osterwalder, A. and Pigneur, Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Hoboken, NJ: Wiley. 4. Інноваційний розвиток підприємства [текст]: навч.посіб./ Пугач А.М., Демчук Н.І., Довгаль О.В., Крючко Л.С., Тягло Н.В.– ФОП Швець В.М., 2018. - 348с. 5. Остервальдер А., Піньє Ів. Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти, пер. з англ. Р. Корнута. – К.: Наш формат, 2018. – 324 с. 6. Портал Дія https://business.diia.gov.ua/ 7. Сенор Д., Синґер С. Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива, перекл. З англ. Мирослава Лузіна. - Yakaboo Publishing, 2016. – 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Тестування, опитування, дискусія (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3) - 10 б. / 6 б. 2.Обговорення кейсів (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 10 б. / 6 б. 3.Модульна контрольна робота № 1 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3) - 10 б. / 6 б. 4.Модульна контрольна робота № 2 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3) - 10 б. / 6 б. 5.Презентація та захист виконаних індивідуальних завдань студента (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 20 б. / 12 б. 6.Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка 24 бали.
Мова викладання
українська