Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК 02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН 5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності. ПРН6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді. ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.. ПРН 16. Здійснювати викладацьку діяльність у закладах вищої освіти, розробляти навчально-методичні матеріали
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи та характеристики історико-культурного процесу; основні економічні вчення та їхні ціннісні засади; основні методи дослідження особливостей та специфіки економічних практик. Вміти виокремлювати та аналізувати інформацію щодо сучасних економічних практик; застосовувати терміни, категорії, класифікації філософії, економічної теорії, соціології, менеджменту щодо суперечливих явищ та процесів економічної реальності; знаходити адекватні механізми їх вирішення та застереження. Володіти елементарними навичками роботи з консолідованою інформацією.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна знайомить студентів з основним понятійно-категоріальним апаратом етики, її методами та інструментарієм для виокремлення моральної проблематики в контексті економічної діяльності. Артикулюються причини запиту на оновлення ціннісних засад у професійній діяльності як такій та зокрема у економічній сфері, порівнюються ціннісно-нормативні вимоги основних етичних систем з конкретизацією в сучасних економічних практиках. Розглядаються предмет професійної та корпоративної етики; акцентується відмінність, суперечності та ймовірність конфлікту між ціннісно-нормативними вимогами професійної та корпоративної моралі. Обговорюються інструменти упередження подібних конфліктів та форми і засоби підвищення етичної компетенції професіоналів/членів корпорації.
Рекомендована та необхідна література
1. Гусейнов, А. А. Этика / А.А. Гусейнов, Р.Г. Апресян. - М.: Гардарики, 2017. - 480 c. 2. Дусенко, С. В. Профессиональная этика и этикет / С.В. Дусенко. - М.: Академия, 2015. - 224 c. 3. Кондрашов, В. А. Этика. Эстетика / В.А. Кондрашов, Е.А. Чичина. - М.: Феникс, 2015. - 512 c. 4. Летов, О. В. Биоэтика и современная медицина / О.В. Летов. - М.: РАН. ИНИОН. Центр гуманитарных научно-информационных исследований, 2017. - 254 c.15. 5. Монографія: Пащук Л.В. Українська мрія. Я - підприємець! Монографія / Пащук Л.В. // – Київ: Майстер книг, 2020 – 348 с. 6. UN RPP Value Chain Assessments for Southern Donetsk and Southern Zaporizhzhia Oblasts (Azov Sea Area). Звіт за результатами дослідження ООН, 2020 - 24 с. /4 с. 7. Концептуальні засади розвитку підприємництва в Україні: Монографія / Л.В. Пащук. Київ: Вид-во ТОВ «ТРОПЕА», 2020
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 14 год. Семінари – 14 год. Самостійна робота - 62 год.
Методи та критерії оцінювання
Домашня робота, групові завдання, контрольна робота – 40 балів / 24 бали; 2. Самостійна робота –проект (індивідуальне завдання) – 20 балів / 12 балів; - підсумкове оцінювання у формі іспиту
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лідія Віталіївна Пащук
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет