Маркетинг

Освітня програма: Економічна аналітика та статистика

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
1.22
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1. Знати теоретико-методичні основи орієнтації виробництва і збуту на задоволення потреб і запитів споживачів, формування і стимулювання попиту, організації ефективної роботи служби маркетингу на підприємстві 2. Вміти розробляти і проводити заходи з вивчення зовнішнього і внутрішнього середовищ виробничо-збутової діяльності підприємства 3. Вміти планувати і проводити різні види ринкових досліджень 4. Вміти спираючись на потреби і запити споживачів розробляти і управляти номенклатурною політикою на підприємстві, формувати систему збуту продукції, розробляти цінові стратегії і цінову політику підприємства, формувати систему стимулювання і просування продукції на ринок
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність та зміст маркетингу, концептуальних підходів до ведення бізнесу в умовах ринку. Аналізуються ключові підходи організації та проведення маркетингових досліджень, сегментації ринку. Висвітлюються основи маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та розподільчої політики підприємства. Досліджуються процеси розроблення маркетингових стратегій та планів. Розглядаються підходи організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг: бакалаврський курс: навч. посіб. / Ілляшенко С.М., Мішенін Є.В., Біловодська О.А., Божкова В.В., Карпіщенко М.Ю. та ін. / за ред С. М. Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2017. 1134 с. 2. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 3. Маркетинг : підручник для студ. вищих навч. закладів / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н.О.Бабенко та ін: ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 4-те укр. вид. К. : НМЦ "Консорциіум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2009. 648 с. 4. Armstrong G., Kotler Ph. Marketing: An Introduction. 13th Ed. Pearson, 2016. 642 p. 5. Kerin R., Hartley S. Marketing. 14th Ed. McGraw-Hill Education. 2018. 784 p. 6. William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy. Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach. McGraw-Hill Irwin. 2013. 832 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання таких видів робіт, як: аналітична доповідь, дискусія, виконання практичних та кейсових завдань, здійснюється під час семінарських занять за розкладом, у визначеній в ньому аудиторії.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Анатоліївна Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет