Реклама та рекламна діяльність

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Реклама та рекламна діяльність
Код дисципліни
ВК 3.2.13
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи. ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації. ПРН 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. ПРН 20. Застосовувати інструментарій стратегічного управління для стратегічної розробки набору стратегій розвитку підприємства та його функціональних сфер.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: засади економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, фінансів, менеджменту організацій, маркетингу, економіки підприємства, прийняття управлінських рішень. 2. Володіти навичками: аналізу, синтезу, обробки даних, роботи з нормативно-правовою базою; користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Розглядаються історичні передумови виникнення й розвитку реклами; тенденції розвитку рекламного ринку. Розкриваються сутність понять «реклама» та «рекламна діяльність», принципи, цілі, функції та види реклами; особливості правового регулювання рекламної діяльності в Україні. Вивчаються етапи реєстрації торговельної марки; принципи та етапи розроблення рекламного повідомлення; канали поширення рекламної інформації; методи формування бюджету рекламної кампанії; методи оцінювання ефективності реклами.
Рекомендована та необхідна література
1. Балабанова Л.В., Юзик Л.О. Рекламний менеджмент: підручник. Донецьк: ДонНУЕТ, 2016. 414 с. 2. Мардар, М. Р. Сучасні методи просування товарів [Текст] : лаб. практикум : навч. посіб. / М. Р. Мардар, Г. М. Лозовська, І. А. Устенко. Херсон : Грінь Д.С., 2018. – 130 с. 3. Попова Н. В. Основи реклами: навч. посіб. Харків: В справі, 2016. 144 с. 4. Психологія реклами : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : КНТЕУ, 2016. – 384 с. 5. Афанасьєва О.П. Інтернет-маркетинг: Опорний конспект лекцій. Харків, Харківський державний університет харчування і торгівлі, 2019. 42 с. 6. Вікарчук О. І. Рекламний креатив: навчальний посібник/ О. І. Вікарчук, О.О. Калініченко, С.М. Ніколаєнко, І.О. Пойта. – Житомир: Видавець «О.О.Євенок», 2018. – 208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: (макс. 100 балів / мінім. 60 балів) 1. Усне опитування, дискусія (РН 1; 2.1- 2.3; 3.1; 3.2) – 10 балів / 6 балів; 2. Виконання творчих та розрахунково-аналітичних завдань (РН 2.1-2.3; 3.1; 3.2) – 20 балів / 12 балів; 3. Тестування (РН 1; 2.3) – 20 балів / 12 балів; 4. Модульна контрольна робота (2 МКР, по 10 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1- 2.3; 3.1; 3.2; 4) – 20 балів / 12 балів; 5. Самостійна робота (2 письмові роботи, по 5 балів макс. кожна) (РН 1; 2.1- 2.3; 3.1; 3.2; 4) – 10 балів / 6 балів; 6. Підсумкова контрольна робота (РН 1.1; 1.2; 2.1-2.3; 4) – 20 балів / 12 балів. Підсумкова оцінка з дисципліни студенту виставляється за результатами роботи протягом семестру як сума балів, отриманих впродовж навчального семестру, включаючи бали, отримані за виконання самостійної роботи та підсумкової контрольної роботи.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет