Маркетинг

Освітня програма: Економічна кібернетика

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН9. Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. ПРН10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності. ПРН12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів: Змістовий модуль 1. “ Методологічні засади маркетингової діяльності”, в якому розглядаються сутність та зміст маркетингу, концептуальні підходи до ведення бізнесу в умовах ринку, ключові підходи організації та проведення маркетингових досліджень, сегментації ринку. Змістовий модуль 2. “Функціональні завдання маркетингової діяльності”, в якому розглядаються основи маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та розподільчої політики підприємства, процеси розроблення маркетингових стратегій та планів, підходи організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві.
Рекомендована та необхідна література
1. Біловодська О.А., Журило В.В. Маркетингова товарна політика: практикум: навч. посіб. для здобувачів вищої освіти ОС “бакалавр” галузі знань 07 “Управління та адміністрування” спеціальності “Маркетинг”. Київ: Вид. “Центр учбової літератури”, 2023. 236 с. 2. Маркетинг : підручник для студ. вищих навч. закладів / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін: ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 4-те укр. вид. К. : НМЦ "Консорциіум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2009. 648 с. 3. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 4. Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник. Вид. 2-ге доп. та перероб. / За заг. ред. А. О. Старостіної. Київ: Видавництво Ліра-К, 2024. 484 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1.Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, включаючи обговорення питань – максимум 10 балів, самостійну роботу і виконання аналітичних (творчих, практичних) завдань – максимум 20 балів, кейсів (групових проєктів) – максимум 20 балів, контрольні роботи – 10 балів (РН 1; 2.1-2.4, 3.1-3.2, 4). 2. Підсумкове оцінювання здійснюється у формі іспиту – максимум 40 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Анатоліївна Біловодська
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет