Маркетинг та менеджмент в садово-парковому господарстві

Освітня програма: Ландшафтний дизайн урбанізованого середовища (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Маркетинг та менеджмент в садово-парковому господарстві
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР6. Планувати й організовувати роботи з інженерної підготовки території, будівництва і утримання об'єктів садово-паркового господарства природних і культурних ландшафтів. ПР7. Здійснювати ефективне управління об'єктами садово-паркового господарства, природними і культурними ландшафтами з урахуванням технологічних, правових, економічних, екологічних та інших аспектів. ПР 8. Організовувати роботу колективу виконавців проектів. ПР9. Презентувати результатами виконаних досліджень в галузі садово-паркового господарства фахівцям і нефахівцям. ПР14. Організовувати та здійснювати підвищення кваліфікації і коучинг співробітників з інноваційної діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: принципи функціонування організацією, ocнoвні функції менеджменту, особливості маркетингових політик на підприємстві. 2. Володіти: навичками аналізу, синтезу, обробки первинної та вторинної інформації для здійснення ефективного управління.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються сутність процесу управління через функції менеджменту (планування, організація, мотивація та контроль) у садово-парковому господарстві. Досліджуються фактори, які впливають на процес прийняття рішень. Визначається сутність поняття маркетингу в садово-парковому господарстві, а також його видове різноманіття. Вивчаються складові комплексу маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Жилінська О.І., Деркач О.Г. Менеджмент. Практикум для неекономічних спеціальностей: навчальний посібник. Київ: Прінгеко, 2021. 328 с. 2. Кузьмін О. С., Мельник О. Г. Основи менеджменту підручник. К. :“Академвидав”, 2003. 416 с. 3. Любіцева О.О., Давидова О.Г. Маркетинг в туризмі : практикум. IX.: Київський національний університет імені Tapaca Шевченка, 2018. 260 с. 4. Міждисциплінарний словник з менеджменту навч. посіб. / за ред. Д. М. Черваньова, О. І. Жилінськоі. К. : Нічлава, 2011. 624 с. 5. Осовська Г.В., Осовський О,А. Менеджмент: Підручник. Видання 4-е, перероблене i доповнене. - К.: Кондор-Видавництво, 2015. 563 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарські заняття, практичні заняття, дискусія, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усне опитування, дискусія 2. Розв'язування задач З. Тестування 4. Модульна контрольна робота 5. Самостійна робота (2 письмові роботи) 6. Підсумкова контрольна робота - підсумкове оцінювання у формі заліку
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет