Методика викладання англійської мови у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: турецька мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови у вищій школі
Код дисципліни
ННД. 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2. Упевнено володіти державною, турецькою, другою тюркською та англійською мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень державною, турецькою та англійською мовами. ПРН5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: підходи, принципи, методи навчання, форми організації навчання у ВШ; методичні засади формуваннязнань, навичок та вмінь; психологічні засади навчання студентів закладів вищої освіти. Уміти: розробляти плани-конспекти і проводити лекції, практичні, семінарські заняття у ВШ; дотримуватися підходів та принципів навчання у ВШ, добирати та використовувати оптимальні методи і методичні прийоми для навчання у ВШ. Студенти повинні володіти англійською мовою на рівні С1-С2.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування теоретичних знань здобувачів вищої освіти з літературознавства як особливої галузі філології, дослідження впливу сучасних тенденцій на тюркську літературу, вивчення європейських літературних течій та тюркських літературних надбань в їх межах. Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх філологів досвіду аналізу текстів, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями про сучасні літературознавчі течії, по-друге, спонукає здоьувачів вищої освіти до переосмислення місця тюркських літератур у світі, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх філологів, застосувавши отримані знання й уміння. Програма навчальної дисципліни складається із 2 змістових модулів. Заняття проводяться у вигляді лекційних та практичних занять. Завершується дисципліна заліком.
Рекомендована та необхідна література
1.Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи / С.С. Вітвицька. К.: Вища школа, 2003. 187 с. 2.Журавський В.С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В.С. Журавський. К.: Ін Юре, 2003. 215 с. 3.Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання: пер. З анг. / науковий редактор С.Ю. Ніколаєва. К.: Ленвіт, 2003. 273 с. 4.Кобаль В. І. Методика викладання у вищій школі : навчально-методичний посібник / Уклад. : В. І. Кобаль. Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. 203 с. 5.Спіцин Є.С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому навчальному закладі освіти / Є.С. Спіцин. К.: Либідь, 2003. 206 с. 6.Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О.Б. Тарнопольський. – К.: Інкос, 2006. 248 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні та практичні заняття, самостійна робота, презентація та реферат (роботаз різними джерелами), творчі та дослідницькі завдання.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях (усна відповідь, робота з текстовими корпусами, презентації, реферати, доповіді): 10 - 30 балів. 2. Творчі та дослідницькі завдання : 4 - 6 балів. 3. Модульна контрольна робота №1 та №2: 8 - 10 балів. 4. Залік: 14 - 20 балів.
Мова викладання
Українська