Комунікативні стратегії кримськотатарської мови
Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Комунікативні стратегії кримськотатарської мови
Код дисципліни
ННД.12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН9.; ПРН10.; ПРН11.; ПРН13.; ПРН16.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати:
- семантичні відмінності слів;
- основні граматичні категорії кримськотатарської мови.
Вміти:
- використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології;
- застосовувати набуті знання на практиці.
Володіти елементарними навичками:
- пізнавальної та професійної діяльності;
- культури мислення, її загальних законів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є формування у студентів наступних компетентностей:
- спонтанно і вільно висловлюватись щодо широкого спектру загальних, професійних та наукових тем, в межах визначених навчальною програмою;
- розуміти зміст дискурсів різних стилів; ідентифікувати жанрово-стильові характеристики тексту;
-практично застосовувати набуті знання в різних ситуаціях, пов’язаних з тематикою навчальної дисципліни.
У результаті вивчення формуються навички роботи з автентичним дискурсом різної тематики. Поглиблюються навички сприйняття та точного відтворення тексту високого рівня складності на слух. Удосконалюються навички усного мовлення під час різних комунікативних ситуацій.
Рекомендована та необхідна література
1. Возгрін В.Є. Історія кримських татар: Нариси етнічної історії корінного народу Криму в чотирьох томах. 3-є видання, стереотипне. Сімферополь: Видавничий дім «Тезис», 2013. 872 с.
2. Крим в умовах суспільно-політичних трансформацій (1940–2015). Збірник документів і матеріалів. К.: «Кліо», 2016. 1092 с.
3. Озенбашлы А. Къырым фаджиасы. Сайлама эсерлер (Трагедия Крыма. Избранные произведения): Из истории трагической судьбы крымскотатарского народа.– Симферополь, 1997. 256 с.
4. Україна – Туреччина: історія, політика, економіка, право, дипломатія, культура [монографія]. Пелмен, 2015. 550 с.
5. Özdal H., Demydova V., Türkiye-Ukrayna İlişkileri: Yüksek Potansiyel, Düşük Voltaj/ V. Demydova, H. Özdal. USAK, 2011. 40 s.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки.
Оцінювання семестрової роботи:
1. Робота на практичних заняттях: 15 - 30 балів.
2. Творчі та дослідницькі завдання: 15 - 30 балів.
3. Модульна робота №1: 8 - 10 балів.
4. Модульна робота №2: 8 - 10 балів.
5. Підсумкова контрольна робота: 14 - 20 балів.
6. Залік: 12 - 20 балів.
Мова викладання
Українська/кримськотатарська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Абібула
Шевкійович
Сеїт-Джеліль
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології