Англійська мова (3 курс, 2 семестр)

Освітня програма: Перська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (3 курс, 2 семестр)
Код дисципліни
ННД.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями англійською мовою усно й письмово, використовувати її для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 10. Знати норми літературної англійської мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів англійською мовою. ПРН 14. Використовувати англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: - правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - правила вживання видо-часових форм дієслова у активному та пасивному станах; - правила вживання модальних дієслів для вираження припущення; фразових дієслів, дієслів, що вимагають використання інфінітиву або герундію. Уміти: - продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; - відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; - описувати людей, місця, речі, застосовуючи, емотивну, оцінну та описову лексику.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – полягає у формуванні рівня мовної компетентності В2, формуванні розуміння автентичної професійно-орієнтованої літератури, розвитку професійного усного та писемного мовлення, підвищення ефективності міжкультурної комунікації у професійній сфері.
Рекомендована та необхідна література
1. Dooley J, Evans V. Grammarway 4. Newbury: Express Publishing. 2. Foley. M., Hall D. Advanced Learner's Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 3. Hancock C. Meaning-centered Grammar. London: Equinox Publishing Ltd., 2005. 4. Hughes R.. Exploring Grammar in Writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 5. Clandfield L., Jeffries A. Global Advanced C1 (Coursebook,). Macmillan, 2012. 6. Т.В. Савенко. Практична граматика англійської мови: Навчальний посібник. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. 180 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів, яка передбачає підготовку до усних відповідей, письмових і тестових завдань, презентацій, модульних контрольних робіт.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка за І семестр складається із балів, отриманих за аудиторну та за самостійну роботу студентів (письмові завдання, підготовка до усних відповідей, лексичних диктантів, модульних контрольних робіт, іспиту). Усі види робіт за І семестр мають у підсумку макс. 60 / мін. 36 балів. У разі відсутності на практичному занятті студент має відпрацювати завдання. Підсумкова кількість балів з дисципліни (макс. 100 балів) визначається як сума балів за систематичну роботу впродовж семестру з урахуванням підсумкового оцінювання (іспиту - макс. 40, мін. 24 бали).
Мова викладання
Українська, англійська