Практичний курс другої мови (французької). 4 семестр

Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови (французької). 4 семестр
Код дисципліни
OК. 08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування теоретичних і практичних курсів французької мови, що викладалися протягом перших двох семестрів, вміння застосовувати навички монологічного та діалогічного мовлення в межах вивченого лексико-граматичного матеріалу. Вміння працювати з науковими джерелами та інтернет-ресурсами, мати здатність до пошукової роботи та діяти в команді; володіти навичками креативного та системного мислення.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна формує у студентів мовленнєві навички та вміння, навчає спілкуванню французькою мовою. На цьому етапі навчання продовжується розвиток мовної та мовленнєвої компетенцій студентів, що ґрунтується на принципі єдності тематичного та міжкультурного аспектів. Тематичний аспект спирається на особистий і фаховий досвід студента і охоплює як побутову тематику (типові повсякденні ситуації, сім’я, хобі, інтереси, робота, подорожі, останні новини, музика, фільми), так і країнознавчу (суспільно-політичне, економічне та культурне життя, звичаї, правила поведінки, цінності та ідеали, характерні для спільноти, мова якої вивчається). Міжкультурний аспект передбачає знання культури країни в широкому сенсі, що охоплює всі сфери людського буття. Важливими чинниками формування мовленнєвих компетенції студентів є фонетична, лексична , граматична та соціокультурна складові.
Рекомендована та необхідна література
1. Крючков Г.Г. Початковий курс французької мови. - К.: Вища шк.. 2017. – 368 с. 2. Вaylocq Marie-Pierre, Cheilan Clara, Bremaud Sterhanie, Opatski Serguei. Edito A2. Cahier d’activités Cheilan Clara, Bremaud Sterhanie, Opatski Serguei - P.: Les Editions Didier, 2016. – 144 p. 3. Biras Pascal, Anna Chevrier, Stéphanie Witta, Raphaële Fouillet, Christian Ollivier. Défi 3 B1. Livre de l’élève. - P.: Maison Des Langues, 2019. – 192 p. 4. Biras Pascal, Anna Chevrier, Stéphanie Witta, Charlotte Jade, Araceli Rodriguez Tomp, Alexandra Horquin. Défi 3 B1. Cahier d’exercices. - P.: Maison Des Langues, 2019. – 104 p. 5. Heu Elodie, Myriam Abou-Samra , Céline Braud. Michèle Brunelle. Marion Perrard · Cécile Pinson. Edito A2. Méthode de français. - P.: Les Editions Didier, 2016. – 216 p. 6. Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p. . 7. Miquel C. Grammaire en dialogues. Niveau intermédiaire. – P. : CLE International, 2007. – 128p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, консультації, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи (максимально позитивна оцінка -80 балів -/ мінімально позитивна оцінка 48 балів:) • відповідь на практичному занятті, доповнення– 9/6 балів • усне повідомлення, участь у дискусіях на практичних заняттях, презентація– 15//9 балів • письмова робота, реферат - 15/9 балів • робота у творчих мікрогрупах (підготовка аудіо, відео, графічних матеріалів)– 6/3 балів ; • тести, МКР – 15/9 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного заліку: Максимальна кількість балів на заліку – 20 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових – 12 балів (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Залік проводиться у змішаній (письмово-усній) формі: складається з підсумкової письмової роботи та усної відповіді. Кожна частина оцінюється 10 балами (50% від загальної оцінки - 20 балів), з яких 6 балів складають мінімум для позитивної оцінки.
Мова викладання
Французька, українська