Сучасні концепції викладання турецької мови в середній школі

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні концепції викладання турецької мови в середній школі
Код дисципліни
ДВС.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
РН 3.; РН 7; РН 8; РН 13; РН 26; РН 27.2.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувачі вищої освіти повинні успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Психологія (учнів середньої школи)», «Методика викладання української мови як іноземної», «Методика викладання турецької мови та літератури», «Методика викладання англійської мови в середній школі», «Методика викладання споріднених тюрських мов в середній школі», «Сучасні концепції викладання турецької мови в середній школі» та знати: - основні положення психології та методики викладання іноземних мов; - основні категорії наукового апарату психології та методики викладання. вміти: - використовувати базові й професійно орієнтовані знання основ філології, історії, соціології й культурології; - застосовувати набуті знання на практиці. володіти елементарними навичками - пізнавальної та професійної діяльності; - культури мислення, її загальних законів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх вчителів турецької мови досвіду, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями про стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти, сучасні методики та технології навчання іноземних мов, а також форми організації навчальної діяльності учнів на уроках турецької мови у середній школі, по-друге, спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх вчителів турецької мови у середній школі, застосувавши отримані знання й уміння. Заняття проводяться у формі лекцій та семінарських занять. Завершується дисципліна заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. Методика навчання іноземних мов і культур: Теорія і практика : підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О. Б. Бігич, Н.Ф. Бориско, Г.Е. Борецька та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. К. : Ленвіт, 2013. – 530 с. 2. Практикум з методики навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх навчальних закладах : англ.. мова, нім. мова, франц. мова, ісп. мова : навчальний посібник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / О. Б. Бігич, Н.Ф. Бориско, Г.Е. Борецька та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. Ірпінь : Видавець Романенко Л.Л., 2016. – 398 с. 3. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарські заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: Модуль І: 1. Доповідь: 3 - 5 балів. 2. Відповіді на семінарських заняттях: 14 - 20 балів. 3. Бліц-опитування: 1 - 5 балів. 4. Модульна контрольна робота: 6 - 10 балів. Модуль ІІ: 1. Доповідь: 3 - 6 балів. 2. Виконання творчих завдань: 15 - 24 бали. 3. Модульна контрольна робота: 6 - 10 балів. 4. Підсумкова модульна контрольна робота (залік): 12 - 20 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології