Теорія англійської мови (5 семестр)

Освітня програма: Класична філологія та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Теорія англійської мови (5 семестр)
Код дисципліни
ННД.26
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему англійської мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мов та літератур, вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди класичних та іноземної мов, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною класичними та іноземною мовами. ПРН 14. Використовувати іноземну мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу передбачає знання загальнолінгвістичної термінології та терміносистеми; знання основ граматики сучасної англійської мови; володіння навичками читання, письма, аудіювання і говоріння на рівні, що передбачений програмою І та ІІ років навчання.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Теорія англійської мови» є однією з ключових складових комплексної підготовки фахівця за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Дисципліна включає лекції та практичні заняття з курсу теоретичної граматики англійської мови. Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Принцип комунікативності визначається як первинність комунікативних цілей у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності відносно вторинності мовно-тематичного матеріалу як основи подальшого формування вміння спілкуватися.
Рекомендована та необхідна література
Bondarenko V. V., Botsman A. V., Karpova K. S. Theoretical English Grammar in tables and schemes. Part I. Morphology. Part II. Syntax. K.: ВПЦ «Київський університет», 2019. 120 р. Foley M. Advanced Learners’ Grammar. London : Pearson Education Limited, 2006. 384 p. Side R. Grammar and Vocabulary for Cambridge Advanced and Proficiency. London : Pearson Education Limited, 2009. 288 p. Verba L. History of the English Language. Vinnytsya : Nova Knyha, 2004. – 304 p. Yule G. The Study of Language. Cambridge : CUP, 2006. 338 p. Bryson B. Mother Tongue: English & How It Got That Way. N.Y. : Avon Books, 1990. 270 p. Lipka L. English Lexicology : Lexical Structure, Word Semantics and Word-formation. Tūbingen : Gunter Narr Verlag, 2002. 244 p. Pei M. The Story of Language. N.Y. : A Mentor Book, 1960. 431 p. Rayevska N. Modern English Grammar. Kiev : Kiev State University Publishing House, 1967. 193 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1); (комунікація 3.1); (автономність та відповідальність 4.1), що складає 60% загальної оцінки.Підсумковою формою оцінювання в 5 семестрі є проміжний контроль (ПК). Обов’язковим для ПК є написання двох контрольних робіт. Проміжний контроль виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання.
Мова викладання
українська / англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології